1
Enquiry period
with 12.03.2019 13:49
to 22.03.2019 00:00
2
Bidding period
with 22.03.2019 00:00
to 17.04.2019 11:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 4 250 MDL
Period of clarifications: 12 Mar 2019, 13:49 - 22 Mar 2019, 0:00
Submission of proposals: 22 Mar 2019, 0:00 - 17 Apr 2019, 11:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lot 3 - Fixatoare externe
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Dumitru Zagareanu
Contact phone
022884325
Purchase data
Date created
12 Mar 2019, 9:42
Date modified
14 Mar 2019, 8:37
Estimated value (without VAT)
4 250 MDL
Achizitii.md ID
21006108
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Contract period
1 May 2019 00:00 - 31 Dec 2019 00:00
List of positions
1)
Title
Tijă filetată 200 mm., , filetată 200 mm., diam. 6,5 mm. - Implanturile traumatologo ortopedice să fie confecţionate din inox; - Marcajul producatorului sa fie indicat pe fiecare placa; - Fiecare lot să fie produs de un singur producător; - Pentru evaluarea obiectivă a ofertelor participanţii vor prezenta cataloagele producătorilor. - Ofertantul se obligă să accepte schimbul de implante după dimensiuni, la necesitatea instituției, în caz de adjudecare a contractului - Certificat CE și/sau declarație de conformitate în funcție de evaluarea conformității cu anexele corespunzătoare pentru produsele oferite - Certificat ISO 13485 pentru produsele oferite - Catalogul producătorului pentru produsele oferite - catalog și/sau pliant original sau copie pentru produsele oferite confirmat prin semnătura și ștampila participantului, pe suport hârtie sau în format electronic pe CD (împreună cu fișierul ofertei electronice) - Instrucțiunea de utilizare tradusă în limba de stat sau altă limbă de circulație internațională (Engleză/Rusă) - la livrare - Instruirea specialiștilor în centre de referință specializate a producătorului și/sau la sediul beneficiarului final pentru produsele care nu au fost folosite anterior, în termen de o lună de la solicitare CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 50.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SOGNO

Normalized price: 4 750 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications