Select the type of procedure
Commercial procurement
21005967
1
Enquiry period
with
11.03.2019 14:16
to 20.03.2019 14:00
to 20.03.2019 14:00
2
Bidding period
with
20.03.2019 14:00
to 25.03.2019 13:00
to 25.03.2019 13:00
3
Auction
26.03.2019 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT
503 000 MDL
Period of clarifications:
11 Mar 2019, 14:16 - 20 Mar 2019, 14:00
Submission of proposals:
20 Mar 2019, 14:00 - 25 Mar 2019, 13:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Completed. Signing the contract
Achizitionarea serviciului de organizare a unui eveniment B2B matchmaking (Conexiune intre importatorii de vin din Belgia cu producatori de vinuri din Republica Moldova) in Belgia, Bruxelles, pentru 8 producatori din Republica. Perioada planificată: luna mai 2019.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 126
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Mar 2019, 14:16
Date modified
4 Apr 2019, 15:23
Achizitii.md ID
21005967
MTender ID
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Type of procedure
Procedură de valoare mică (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de organizare și logistică a unui eveniment B2B matchmaking, la Bruxelles, Belgia
Budget: 503000.0 MDL
Complete
Documents of the procurement procedure
formularul ofertei f 3.1.docx
Bidding Documents
Obligatoriu sa fie completat integral si semnat electronic.
11.03.19 14:16
specificatia de pret f4.2.docx
Technical Specifications
Obligatoriu sa fie completat integral si semnat electronic.
11.03.19 14:16
specificatia tehnica f 4.1.docx
Technical Specifications
Obligatoriu sa fie completat integral si semnat electronic.
11.03.19 14:16
documentatia standard servicii .docx
Bidding Documents
Instructiune privind completarea formularelor de participare in cadrul procedurilor de achizitie publica, inclusiv modele de formulare.
11.03.19 14:16
DUAE.doc
Bidding Documents
Obligatoriu sa fie completat integral si semnat electronic.
11.03.19 14:16
anunt de participare semnat.signed.pdf
anunt de participare semnat.signed.pdf
Bidding Documents
11.03.19 14:16
Date:
14 Mar 2019, 09:57
Question's name:
urgent sa-mi raspundeti
Question:
Va rog respectuos, sa raspunditi mai excplecit la urmatoarele puncte,mai jos indicate.
"Ce anume aveti in vedere?"
3. Operatorul economic cîștigător va fi responsabil de receptionarea din timp și depozitarea sticlelor de vin în condiții bune la locul desfasurarii evenimentului (tempereatura 12-14 C; umiditatea 96%, )
4. Operatorul economic va acorda asistență în determinarea criteriilor de selectare a companiilor vinicole participante la evenimentul B2B matchmaking (maxim 8 companii);
5. Operatorul economic va elabora profilul informațional (descrierea companiei, vinurile, contacte, date de export ) în baza informației recepționate de la ONVV si producătorul vinicol.
6. Identificarea și elaborarea unei liste cu potențiali parteneri (25-30 de companii importatoare de vin din Belgia per grup de vinificatori locali per eveniment/țară) în concordanță cu următoarele criterii:
a) scurtă descriere,
b) managementul companiei,
c) cifra de afaceri (unde este posibil);
Potențialii parteneri urmează a fi structurați pe canale de vânzări – importatori, distribuitori, HORECA etc.
7. Operatorul economic va asigura și garanta prezența la eveniment a 25-30 importatori agreați de către parți.
8. Coordonarea și aprobarea profilului informațional de export și a listei finale de potențiali parteneri (importatori).
9. Operatorul economic va furniza companiilor moldovenesti un material informational (succint și practic), in varianta electronica, minim 3 slide Ppt despre cum să se prezinte la evenimentele B2B pentru a beneficia de un succes sporit de pe urma întâlnirilor.
10. Contactarea potențialilor parteneri selectati și familiarizarea lor cu profilul grupului de companii autohtone (companiile vinicole).
11. Identificarea unui expert cu experiență de minim 10 ani în comerțul vinului pe piața belgiană. Expertul selectat (coordonat în prealabil cu persoana responsabilă din cadrul ONVV) va asigura organizarea unei scurte sesiuni (briefing) de instruire (30-40 min) cu privire la evoluția și tendințele de consum a vinului pe piața Belgiei.
12. Raportul comunicării (apelurilor) efectuate de către Consultant, relatarea constantă a progresului comunicării (săptămânal sau bilunar)cu potential importatori. Va fi raportat în mod electronic (document Excel). Se va transmite prin email, la adresa electronica indicată de autoritatea contractanta.
13. Invitarea clientilor interesati la evenimentul B2B din Belgia. Minimum 25-30 clienți. Prezentarea de către operator economic cîștigător, a unei liste de potențiali parteneri care urmează să se întâlnească cu companiile autohtone.
14. Se va întocmi un plan de întâlniri detaliat (Meeting Plan), minim 5-8 întîlniri, a cîte 20-30 minute fiecare, între companiile vinicole și potențialii parteneri înainte de eveniment. Planul va include și o scurtă descriere a pieței de vinuri din țara-țintă.
15. Se va asigura asistenta pentru beneficiari la eveniment. La eveniment se va delega minimum 1 persoana din partea operatorului economic cîștigător.
De asemenea, va rog foarte respectuos sa-mi raspundeti mai explicit ce aveti in vedere prin urmatorul punct:
Operatorul economic, va furniza după evenimentul B2B, un raport final , va cuprinde informații detaliate cît și rezultate obținute în cadrul evenimentului desfășurat. Aceasta va conține, inclusiv informația cu privire la:
- numărul de participanți (importatori, distribuitori etc.),
- contacte colectate,
- întîlniri setate și cîte au fost realizate,
- posibile contracte încheiate,
- poze de la eveniment (minim 50) etc.
Termen de prezentare: 14 zile calendaristice dupa eveniment. Raportul va fi prezentat pe suport electronic si pe hirtie, în prealabil coordonat cu reprezentantii ONVV.
sau va rog sa ma contactati telefonic 060777322
Answer (14 Mar 2019, 11:30):
Buna ziua,
IP Oficiul National al Viei și Vinului, în urma solicitării privind unele clarificări, formulate mai sus, vine cu următoarele răspunsuri:
1) Operatorul economic participant, va organiza și asigura buna desfășurare a evenimentului B2B ce urmeaza a fi organizat, urmărind executarea și îndeplinirea integrală a sarcinilor expuse în anunțul de participare. Conceptul evenimentului ce urmează a fi organizat este de a asigura la eveniment prezența a 25 de importatori de vin din Belgia, care vor degusta vinurile de la 8 producători din Rep. Moldova. Scopul este sa punem în contact importatorii de vin din Belgia cu Producatorii noștri (locali). 2)- Raportul va include: ciți importaori au fost, cine sunt ei, cîte companii au obținut rezultate (au expediat mostre, au semnat contracte, au avut discutii la telefon etc.) și celelalte puncte prevăzute în anunțul de participare. Nota! În temeiul art. 33 din Legea nr.131 achizițiilor publice din 03.07.2015, toate comunicările privind desfășurarea procedurilor de achiziție publică, sînt transmise în scris prin intermediul platformei electronice.
Cu respect,
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK