Status complete
Estimated value without VAT 12 500 MDL
Period of clarifications: 5 Mar 2019, 16:37 - 10 Mar 2019, 10:00
Submission of proposals: 10 Mar 2019, 10:00 - 19 Mar 2019, 10:00
Auction start date: 20 Mar 2019, 13:46

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lot nr.10 Cistofix 14 FrSet cistofix 14 Fr (cistostomie percutana)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Mariana Jantuan
Contact phone
022884325
Purchase data
Date created
5 Mar 2019, 16:31
Date modified
22 Apr 2019, 10:27
Estimated value (without VAT)
12 500 MDL
The minimum downward of the price
125 MDL
Achizitii.md ID
21005963
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Contract period
1 Apr 2019 03:00 - 31 Dec 2019 00:00
List of positions
1)
Title
Instrumente chirurgicale pentru secția Urologie. Set cistofix 14 Fr (set pentru cistostomie percutana) set consta din: bisturiu, tub de dren(cateter tip Foley cu balon pentru drenarea suprapubiana a vezicii urinare), troacar pentru insertia tubului de dren in vezica urinara. *Certificat CE sau declarație de conformitate CE în funcție de evaluarea conformității cu anexele corespunzătoare pentru produsul oferit – valabil - copie confirmată prin semnătura electronică a Participantului. *Certificat ISO 13485 pentru produsul oferit – valabil - copie confirmată prin semnătura electronică a Participantului. *Catalogul producătorului/prospecte/documente tehnice, pe suport hârtie și în format electronic obligatoriu, cu indicarea/marcarea numărului de referința/modelul articolului atribuit numărului de lot oferit. * În ofertă se va indica codul produsului oferit pentru a putea fi identificat conform catalogului prezentat. * Termen de valabilitate minim 12 luni de la livrarea bunului. CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 30.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

AG Medical

Tender completed
Normalized price: 16 050 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: În conformitate cu pct.6.1 din FDA au fost desemnate câștigătoare ofertele conform scrisorii atașate.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications