Select the type of procedure
Commercial procurement
21005557
1
Enquiry period
with
20.02.2019 16:56
to 07.03.2019 12:00
to 07.03.2019 12:00
2
Bidding period
with
07.03.2019 12:00
to 11.04.2019 12:00
to 11.04.2019 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT
4 134 000 MDL
Period of clarifications:
20 Feb 2019, 16:56 - 7 Mar 2019, 12:00
Submission of proposals:
7 Mar 2019, 12:00 - 11 Apr 2019, 12:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Completed. Signing the contract
servicii de elaborare a Sistemului informațional automatizat ,,Registrul de stat al armelor”
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
20 Feb 2019, 16:56
Date modified
26 Jun 2019, 10:07
Achizitii.md ID
21005557
MTender ID
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - servicii de elaborare a Sistemului informațional automatizat ,,Registrul de stat al armelor”
Budget: 4134000.0 MDL
Complete
Documents of the procurement procedure
servicii de elaborare a Sistemului informațional automatizat ,,Registrul de stat al armelor”
Date:
25 Feb 2019, 18:50
Question's name:
Participare la licitația
Question:
Compania noastră a elaborat caietul de sarcini, e posibil noi sa participam la licitația, sau o sa fie conflictul de interese ?
Answer (26 Feb 2019, 13:46):
Conform alin.(1), art. 16 al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.15 ”Orice operator economic, rezident sau nerezident, persoană fizică sau juridică de drept public sau privat ori asociație de astfel de persoane, are dreptul de a participa, în condiţiile prezentei legi, la procedura de atribuire a contractului de achiziţii publice”.
servicii de elaborare a Sistemului informațional automatizat ,,Registrul de stat al armelor”
Date:
28 Feb 2019, 14:39
Question's name:
Cerere de prelungire a perioadei de clarificari
Question:
Luând în considerare faptul ca sistemul dat va fi unul vast si destul de complex, iar functionalitatile descrise in caietul de sarcini necesita o analiza mai profunda, rog sa fie extinsa perioada de clarificari.
Answer (1 Mar 2019, 17:07):
Luînd în considerație solicitarea menționăm, că a fost prelungit termenul de clarificări până la 7 martie 2019 ora12:00.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK