1
Enquiry period
with 20.02.2019 13:15
to 25.02.2019 09:30
2
Bidding period
with 25.02.2019 09:30
to 06.03.2019 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT 998 048,29 MDL
Period of clarifications: 20 Feb 2019, 13:15 - 25 Feb 2019, 9:30
Submission of proposals: 25 Feb 2019, 9:30 - 6 Mar 2019, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii
nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau aceastea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerinţelor înaintate.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Frunză
Contact phone
+37322776711
Purchase data
Date created
20 Feb 2019, 13:15
Date modified
22 Mar 2019, 10:22
Achizitii.md ID
21005539
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Procedură de valoare mică (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
20.02.19 13:15
informația despre furnizor.doc
Bidding Documents
ÎNDEPLINIREA ACESTUI FORMULAR ESTE NECESAR PENTRU ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI
20.02.19 13:15
formulare lucrări.doc
Bidding Documents
20.02.19 13:15
caiet de sarcini 168 f1.rtf
Bidding Documents
20.02.19 13:15
documentele necesare (lucrari).xlsx repar.xlsx
Bidding Documents
20.02.19 13:15
fda iet 168.doc
Bidding Documents
20.02.19 13:20
anunț iet 168.pdf anunț iet 168.pdf
Bidding Documents
20.02.19 13:20
Date:
21 Feb 2019, 14:49
Question's name:
Datele tehnice a covorului din PVC.
Question:
Indicati va rog datele tehnice a covorului din PVC.
Answer (21 Feb 2019, 15:34):
CLASA DE APLICARE NU MAI PUȚIN DE 33.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.