Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
12.02.2019 11:58
to 22.02.2019 11:00
to 22.02.2019 11:00
2
Bidding period
with
22.02.2019 11:00
to 20.03.2019 11:00
to 20.03.2019 11:00
3
Auction
21.03.2019 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
12 700 000 MDL
Period of clarifications:
12 Feb 2019, 11:58 - 22 Feb 2019, 11:00
Submission of proposals:
22 Feb 2019, 11:00 - 20 Mar 2019, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
12 Feb 2019, 11:27
Date modified
14 Feb 2019, 16:04
Achizitii.md ID
21005277
MTender ID
CPV
72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de suport pentru sistemul financiar CNAS
Budget: 1700000.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Servicii de suport şi consultanţa pentru platforma tehnologica şi echipamentul (Hardware şi Software de sistem)
Budget: 4200000.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Servicii de suport pentru sistemele aplicative în SII CNAS
Budget: 6800000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Documentatia Standard MENTENANTA 19-converted.semnat
Bidding Documents
Documentația Standard
12.02.19 11:58
Servicii de suport pentru sistemele aplicative în SII CNAS
Date:
14 Feb 2019, 16:04
Question's name:
acceptarea cerințelor din Anexa 3
Question:
Buna ziua! Spuneți, vă rog, unde în documentație, pot gasi Anexa 3, la care trebuie să acceptăm cerințele. Mulțumesc pentru răspuns, anticipat!
Answer (15 Feb 2019, 08:42):
Referitor la solicitarea DVS privind Anexa 3, vă informăm că cerința dată se prezintă în documentul indicat la pct 3.11 ”Certificat de proprie răspunderea privind acceptarea cerințelor din Anexa 3”, și astfel vă informăm că solicitarea dată se referă la compartimentele ”Nivelul serviciilor la lotul …” care au fost excluse din Anexa 3, dar incluse respectiv în cadrul fiecărui lot în parte.
Astfel, cerințele ce urmează a fi acceptate de participanți sunt expuse în fiecare lot la compartimentul ”Nivelul serviciilor la lotul …”.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK