Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 300 650 MDL
Period of clarifications: 7 Feb 2019, 18:07 - 12 Feb 2019, 15:00
Submission of proposals: 12 Feb 2019, 15:00 - 15 Feb 2019, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Sisteme de supraveghere video

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
The contact person
Full name
Olesea Dînga
Contact phone
022-205265
Purchase data
Date created
7 Feb 2019, 18:07
Date modified
12 Mar 2019, 15:34
Achizitii.md ID
21005205
CPV
35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Date:
8 Feb 2019, 09:50
Question's name:
уточнение комплектации
Question:
Уточните пожалуйста комплектацию , регистраторов указано в количестве общее количество регистраторов 6 штук ,а HDD (жестких дисков) всего 2 штуки .
Answer (8 Feb 2019, 16:28):
Buna ziua! Cerințele indicate corespund necesităților reale ale Universității, având în vedere că la momentul actual, Universitatea dispune de 4 HDD noi. Mulțumim!
Date:
11 Feb 2019, 11:05
Question's name:
Criterii/Cerinte de calificare
Question:
Buna ziua. Va rugam respectuos sa dati referinta, in baza la care norma legislativa Dvs. cereti Certificat de calitate ISO 9001, Certificat de calitate ISO 27001 si Autorizație de la producător pentru proiectul dat (ci nu Autorizatie generala) si cum, dupa parerea dvs., acestea documente ar putea influienta asupra calitatii echipamentului si lucrarilor proiectului dat?
Answer (11 Feb 2019, 14:34):
Buna ziua! Conform art. 17, alin. (1) al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015 ”Pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziţie publică, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autorităţile competente stabilite de autoritatea contractantă în cadrul procedurilor de achiziţie publică. În funcţie de obiectul achiziției publice, în sensul art. 1, şi de tipul procedurii alese conform art. 46 alin. (1), autoritatea contractantă are obligaţia de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și selecție, precum şi documentele suport, prevăzute de legislaţia în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici.”, și ulterior, conform art. 18 lit. b) și e) al aceleași legi ”Autoritatea contractantă va aplica criterii proporţionale de calificare și selecție raportate la obiectul contractului referitoare numai la: b) capacitatea de exercitare a activităţii profesionale; e) standarde de asigurare a calităţii.”, a căror prevederi sunt relatate detaliat la art. 23 alin. (1) al legii menționate mai sus ”În cazul în care autoritatea contractantă solicită prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atestă faptul că operatorul economic respectă anumite standarde de asigurare a calităţii, aceasta trebuie să se raporteze la sistemele de asigurare a calităţii, bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, sau la standarde internaționale pertinente, emise de organisme acreditate.” și în cadrul Documentației standard, Capitolul I, Secțiunea 2, pct. 12, 15. Respectiv, la stabilirea cerințelor de calificare menționate, autoritatea contractantă a respectat prevedrile legale, acestea constituind drept o garanție în ceea ce privește asigurarea îndeplinirii condițiilor de calitate ale bunurilor solicitate, recunoscută de către o organizație abilitată, ce confirmă că sistemul de management al calității, precum și cel a securității informației implementat în companie corespunde cerințelor standardului ISO 9001 și ISO 27001. Iar în ceea ce privește Autorizația de la producător pentru proiectul dat, reprezintă asigurarea achziționării unor bunuri originale. Mulțumim!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.