Status complete
Estimated value without VAT 185 000 MDL
Period of clarifications: 31 Jan 2019, 16:31 - 5 Feb 2019, 17:00
Submission of proposals: 5 Feb 2019, 17:00 - 8 Feb 2019, 17:00
Auction start date: 11 Feb 2019, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Sigilii (etichete de protecție) pentru mașini de casă și control, destinate furnizorului - 39700 buc. și destinate funcționarului fiscal - 33000 buc.
Confecționarea conform cerințelor tehnice din FDA.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Șargu-Rusu
Contact phone
022823393
Purchase data
Date created
31 Jan 2019, 16:17
Date modified
19 Jun 2019, 8:07
Estimated value (without VAT)
185 000 MDL
The minimum downward of the price
185 MDL
Achizitii.md ID
21004994
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 7, depozit SFS
Contract period
26 Feb 2019 16:28 - 30 Dec 2019 16:28
List of positions
1)
Title
Sigilii (etichete de protecție) pentru mașini de casă și control, destinate funcționarului fiscal CPV: 35100000-5 - Emergency and security equipment
Quantity: 33000.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Sigilii (etichete de protecție) pentru mașini de casă și control, destinate furnizorului CPV: 35100000-5 - Emergency and security equipment
Quantity: 39700.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
FDA.pdf FDA.pdf
Technical Specifications
FDA
31.01.19 16:31
DUAE.pdf DUAE.pdf
Bidding Documents
DUAE (pentru completarea formularelor documentul din formatul PDF se va converti în formatul WORD)
31.01.19 16:31
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
Anunț de participare.pdf
31.01.19 16:31
Documentatia_standard_cop.pdf Documentatia_standard_cop.pdf
Bidding Documents
Documentatia_standard_COP.pdf (pentru completarea formularelor documentul din formatul PDF se va converti în formatul WORD)
31.01.19 16:31

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

„Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe”

Tender completed
Normalized price: 183 350 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Conform deciziei grupului de lucru, oferta corespunde cerințelor tehnice solicitate de autoritatea contractantă.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications