1
Enquiry period
with 30.01.2019 17:50
to 13.02.2019 08:34
2
Bidding period
with 13.02.2019 08:34
to 11.03.2019 08:34
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 52 200 MDL
Period of clarifications: 30 Jan 2019, 17:50 - 13 Feb 2019, 8:34
Submission of proposals: 13 Feb 2019, 8:34 - 11 Mar 2019, 8:34
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Dispozitiv radiologic SHIMADZU FlexaVision F4
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
Purchase data
Date created
30 Jan 2019, 10:54
Date modified
8 Feb 2019, 10:56
Estimated value (without VAT)
52 200 MDL
Achizitii.md ID
21004937
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Contract period
10 Mar 2019 02:00 - 30 Dec 2019 02:00
List of positions
1)
Title
– Verificarea vizuală a aparatului (integritatea cablurilor de tensiune și a elementelor de protecție contra radiației) – Verificarea și ajustarea generatorului, (verificarea conexiunii la pamint , schimbarea uleiului in conectoare, reglarea curenților și condiționarea tuburilor de roentghen, verificarea puterii maximale a generatorului) – Ungerea și ajustarea părților mecanice de deplasare (frînelor, limitelor de mișcare, colimatorului, coloanei verticale) – Verificarea, curațarea și ungerea componenetelor mecanice a mesei de scopie și grafie – Deservirea stației și a cititorului "CR-IR 359 & FCR Capsula XL II, Fujifilm" curatarea, calibrarea și repararea dispozitivului. Reinstalarea softului la necesitate. – Deservirea imprimantei "DryPix 4000 Plus, Fujifilm" curatarea, calibrarea și repararea dispozitivului. Reinstalarea softului la necesitate. – Instruirea personalului medical – Efectuarea mentenanței preventive conform manualului tehnic – verificarea și reînoirea software la cea mai actuală versiune – înlăturarea tuturor defectelor depistate, tehnice cît și cele de program CPV: 50400000-9 - Repair and maintenance services of medical and precision equipment
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
an.174.doc
Bidding Documents
Documentația standard
30.01.19 17:50
duae.doc
Bidding Documents
DUAE
30.01.19 17:50
anunt_de_participare.docx
Bidding Documents
Anunț de participare
30.01.19 17:50
anexa 1 specificatia de preț.docx
Clarification of Tender Documents
Model specificație de preț
30.01.19 17:50

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Neotec

Normalized price: 56 250 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta corespunde specificației tehnice înaintate, iar prețul propus nu depășește suma estimativă planificată.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications