1
Enquiry period
with 17.01.2019 10:26
to 28.01.2019 12:00
2
Bidding period
with 28.01.2019 12:00
to 06.02.2019 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT 14 847 270 MDL
Period of clarifications: 17 Jan 2019, 10:26 - 28 Jan 2019, 12:00
Submission of proposals: 28 Jan 2019, 12:00 - 6 Feb 2019, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de construcție a sectoarelor Poliției de Frontieră SPF ˝Briceni˝ și SPF ˝Soroca˝

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
The contact person
Full name
Belitei Nicu
Contact phone
022259679
Purchase data
Date created
17 Jan 2019, 10:26
Date modified
25 Mar 2019, 10:34
Achizitii.md ID
21004592
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare.docx
Technical Specifications
17.01.19 10:26
duae (3).doc
Bidding Documents
17.01.19 10:26
factori de evaluare .docx
Bidding Documents
23.01.19 09:30
mobilă soroca briceni.docx
Technical Specifications
Anexa cu mobilier pentru SPF Briceni și SPF Soroca
25.01.19 14:34
documentatia_standard_lucrari.docx
Bidding Documents
25.01.19 14:50
Date:
25 Jan 2019, 14:27
Question's name:
Devizul Nr.7 Ventilare IV
Question:
In pozitiile 20-34 de la devizul Nr.7 Ventilare IV este specificat: Normele si marca resurselor cu valoarea 0 (zero) se determina dupa proiect. Daca se poate de aflat normele la materialele cu norma 0 . Multumesc.
Answer (25 Jan 2019, 14:41):
Pentru a studia proietul apropiațivă la sediul IGPF, or. Chișinău, str. Petricani 19
Date:
25 Jan 2019, 14:39
Question's name:
Documentatia de atribuire
Question:
Buna ziua. Conform documentatiei standard pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari, aprobata prin Ordinul nr.176 din 05 octombrie 2018 de Ministerul Finanțelor, la Cap.III FORMULARE PENTRU DEPUNEREA OFERTEI, avem alte formulare si cu o numerotare diferita de ceea ce solicitati in Anuntul de participare si Documentatia standard. Astfel, rugam aducerea documentatiei de atribuire in regula conform ultimelor modificari in legislatia achizitiilor publice. Va multumim anticipat!
Answer (25 Jan 2019, 14:51):
Modificările de rigoare au fost efectuate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.