1
Enquiry period
with 16.01.2019 14:21
to 21.01.2019 09:30
2
Bidding period
with 21.01.2019 09:30
to 24.01.2019 11:30
3
Auction
with 25.01.2019 14:00
to 25.01.2019 14:14
4
Evaluation

5
Contract

Status Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT 183 333,33 MDL
Period of clarifications: 16 Jan 2019, 14:21 - 21 Jan 2019, 9:30
Submission of proposals: 21 Jan 2019, 9:30 - 24 Jan 2019, 11:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de pază 24/24
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
The contact person
Full name
Bejan Mihaela
Contact phone
060839778
Purchase data
Date created
16 Jan 2019, 14:21
Date modified
8 Feb 2019, 7:47
Achizitii.md ID
21004554
CPV
79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Type of procedure
Procedură de valoare mică (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Servicii de pază
Budget: 183333.33 MDL
Complete
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_servicii (1).docx
Bidding Documents
Docum Standart
17.01.19 08:20
duae benzina.doc
Bidding Documents
DUAE
17.01.19 08:20
servicii de paza.pdf servicii de paza.pdf
Bidding Documents
Anunţ de participare
17.01.19 12:47
Date:
17 Jan 2019, 08:46
Question's name:
clarificare
Question:
În caietului de sarcini n-au fost incluse cerințe obligatorie prevăzute în Documentaţia standard pentru realizarea achiziţiilor publice serviciilor de pază (Cod CPV 79713000-5), aprobate prin ordinul Ministerului finanțelor nr 160 din 26 decembrie 2017 și publicată în Monitorul oficial nr.27-32/91 din 26.01.2018. Punctul 2 al ordinului vizat obligă autorităţile contractante şi operatorii economici, la iniţierea şi desfăşurarea procedurilor pentru achiziţionarea serviciilor de pază, să întocmească documentele de atribuire conform Documentaţiei standard aprobate. Este de menționat că, la compartimentul 3 ”Criterii și cerințe de calificare” al Secțiunii 2 a Documentației standard, în punctele 3.9 și 3.10 sunt prevăzute cerințe obligatorie pentru ofertanți, privind numărul angajaţilor întreprinderii (să nu fie mai mic de 200 de unităţi) și salariul mediu lunar calculat al angajaţilor (să nu fie mai mic de cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real, la care se adaugă 30%). Cu toate că, cerințele vizate au caracter obligatoriu acestea nu au fost incluse în caietul de sarcini. Ca urmare a celor menționate, în temeiul prevederilor art. 28 al Legii nr. 131 din 03 iulie 2015 privind achizițiile publice, solicităm: Modificarea caietului de sarcini conform cerintelor prevazute de catre Legislatia in vigoare.
Answer (17 Jan 2019, 09:16):
Caietului de sarcini a fost modificat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.