Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
15.01.2019 17:33
to 21.01.2019 10:00
to 21.01.2019 10:00
2
Bidding period
with
21.01.2019 10:00
to 28.01.2019 10:00
to 28.01.2019 10:00
3
Auction
with
29.01.2019 11:00
to 29.01.2019 13:37
to 29.01.2019 13:37
4
Evaluation
5
Contract
Status
Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT
778 800 MDL
Period of clarifications:
15 Jan 2019, 17:33 - 21 Jan 2019, 10:00
Submission of proposals:
21 Jan 2019, 10:00 - 28 Jan 2019, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Completed. Signing the contract
Servicii de curățenie în Căminele nr. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 17 pe parcursul anului 2019 conform Anexei nr. 1
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
15 Jan 2019, 17:33
Date modified
1 Feb 2019, 16:20
Achizitii.md ID
21004517
MTender ID
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Type of procedure
Procedură de valoare mică (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
descrierea serviciilor de curatenie.doc
Documents history
-
descrierea serviciilor de curatenie.doc
ID: 25156e3d-db8d-482d-96b8-441cd083e893
Technical Specifications
-
descrierea serviciilor de curatenie.doc
ID: 25156e3d-db8d-482d-96b8-441cd083e893
Technical Specifications
Technical Specifications
15.01.19 17:36
documentatia standard.docx
Documents history
-
documentatia standard.docx
ID: 5b2ca18c-8b4a-449f-900d-848b83889c92
Bidding Documents
-
documentatia standard.docx
ID: 5b2ca18c-8b4a-449f-900d-848b83889c92
Bidding Documents
Bidding Documents
15.01.19 17:36
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
Documents history
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: 7d01ae9d-021a-456d-aecc-97efc2a9c5d1
tenderNotice
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: 7d01ae9d-021a-456d-aecc-97efc2a9c5d1
tenderNotice
tenderNotice
15.01.19 17:36
Date:
15 Jan 2019, 21:44
Question's name:
eroare
Question:
Buna ziua, documentele publicate nu pot fi accesate. Ati putea verifica de ce apare aceasta eroare?
Va multumim!
Answer (16 Jan 2019, 08:30):
Buna dimineata! Conform răspunsului reprezentanților platformei, la moment, au loc actualizări ale acesteea, motiv pentru care nu pot fi accesate documentele. Pe parcursul zilei trebuie să fie înlăturată această eroare. Mulțumim!
Date:
16 Jan 2019, 11:34
Question's name:
Anunțul de participare și Documentația de atribuire nu a fost publicată
Question:
În urma faptului că documentația de atribuire nu poate fi accesată, rezultă că anunțul de participare și documentația de atribuire nu a fost publicată. Astfel termenul de solicitare a clatificărilor, la moment nu poate curge și urmează a fi calculat din momentul publicării anunțului de participare și documentației de atribuire.
Conform art. 35 alin (1) a Legii nr.131 din 03.07.2015, Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunţului de participare şi a documentaţiei de atribuire, constituind: ( în cazul dat)
b) 6 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziţii publice este mai mică decît pragurile prevăzute la art.2 alin.(3);
Confirmați că veți întreprinde toate acțiunile pentru a fi respectate prevederile art. 35 alin (1) a Legii nr.131 din 03.07.2015, iar în caz contrar să purtați răspundere pentru încălcarea acestor prevederi ?
Answer (16 Jan 2019, 15:44):
Buna ziua! Conform răspunsului reprezentanților platformei, în urma solicitării repetate efectuate de către autoritatea contractantă privind imposibilitatea accesării documentelor publicate, la moment au loc actualizări ale bazei de date centrale, ca urmare a epuizării spațiului de stocare a informației. Respectiv, Autoritatea contractantă a respectat prevederile legale la publicarea procedurii de achiziții, inclusiv a documentației de atribuire și a anunțului de participare și nu este responsabilă de nefuncționalitatea platformei electronice. Mai mult decât atât, conform art. 57 alin. (1) al Legii nr. 131 din 03.07.2015, tipul procedurii de achiziție desfășurată este cererea ofertelor de prețuri, iar conform art. 35 alin. (1) al aceleeași legi, ”Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunţului de participare şi a documentaţiei de atribuire, constituind: ( în cazul dat) c) 3 zile – în cazul procedurii de cerere a ofertelor de prețuri. Sperăm că problema va fi înlăturată cât mai curând de persoanele responsabile, pentru a permite desfășurarea procedurii de achiziție conform normelor legale.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK