Status Cancelled
Estimated value without VAT 6 634 547 MDL
Period of clarifications: 14 Jan 2019, 16:09 - 28 Jan 2019, 10:00
Submission of proposals: 28 Jan 2019, 10:00 - 4 Feb 2019, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de construcție a clădirii administrative cu vestiare a stadionului raional ,,Atlant” din s. Crihana Veche, str. Dunării 34

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Din motivul că nu au fost depuse 3 oferte calificate
Date of cancellation
15 Feb 2019, 11:08
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD3901, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str.Independentei, 2
Web site
---
The contact person
Full name
Ludmila Matcas
Contact phone
078534084
Purchase data
Date created
14 Jan 2019, 16:09
Date modified
15 Feb 2019, 11:08
Achizitii.md ID
21004454
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
14 Jan 2019, 16:25
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua, nu gasim pe platforma Caietul de sarcini, si daca e posibil sa plasati si proiectul de executie. Multumim
Answer (15 Jan 2019, 09:03):
caietul de sarcini a fost publicat, referitor la proiectul tehnic vă puteți apropia la sediul beneficiarului ca să-l examinați
Lucrări de construcție a clădirii administrative cu vestiare a stadionului raional ,,Atlant” din s. Crihana Veche, str. Dunării 34
Date:
15 Jan 2019, 08:31
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua! In documentatia publica in anunt nu se regasesc lista cu volumele de lucrari. Rugam sa le publicati. Va multumim!
Answer (15 Jan 2019, 09:01):
da în cîteva momente
Date:
16 Jan 2019, 16:20
Question's name:
Documentele de calificare
Question:
Buna ziua. Conform Art. 17, legea 131/15 Datele de calificare ale operatorilor economici al.(10) Criteriile de calificare şi selecţie specificate în anunțul şi/sau invitaţia de participare trebuie să fie aceleaşi cu cele prevăzute în documentaţia de atribuire In documentatia standard aprobata prin Ordinul nr.176 din 05 octombrie 2018 Ministerul Finanțelor, p.16 Criterii de experienta in cazul achizitiei de lucrari prevede; 16.1. Ofertantul va dispune de un nivel minim de experienţă pentru a se califica cerinţelor de îndeplinire a contractului: a. executarea în ultimii 5 ani cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor; sau b. valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decît valoarea viitorului contract. In anuntul dvs. de participare solicitati doar Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimul an de activitate. Intrebare: 1) Cum procedam in cazul cind legea prevede altfel decit o cereti dvs.? Rugam sa ne clarificati. Multumim.
Answer (17 Jan 2019, 11:56):
Bună ziua, nu înțeleg întrebarea dumneavoastră, noi solicităm să prezentați declarație privind lista principalelor lucrări executate în ultimul an de activitate și în anunț și în documentația standard. Autoritatea contractantă poate solicita sau F3,9 sau F3,10
Date:
17 Jan 2019, 10:47
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
La pozitia nr.8 din devizul-electicitate, cantitatea este de 0.12 m/l, insa conform poz.7 la montarea s-au prevazut 12m/l. Poz.Nr. nu e gresit cantitatea?
Answer (18 Jan 2019, 14:54):
Bună ziua întocmiți oferta conform caietul de sarcini
Date:
18 Jan 2019, 10:34
Question's name:
caiet de sarcini. electricotate
Question:
Compartimentul Electricitate. Poz 12,13 ce model de corpuri de iluminat?
Answer (18 Jan 2019, 15:03):
Bună ziua specificațiile tehnice nu vor face referinţă la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic, la un brevet, o schiţă sau un tip de bun, din acest motiv nu vă putem indica modelul corpului de iluminat
Date:
21 Jan 2019, 11:29
Question's name:
Caiet de sarcini (Utilaj)
Question:
Buna ziua... Referitor la capitolul Utilaj...resursele pozitiilor 1,2,4 vor fi lasate sau vor fi sterse? Montarea acestor este prevazuta in devizul nr 2 (Retele exterioare si interioare de gaz) sub alta pozitie,respectiv normele resurselor difera. Insa pozitia nr 3 (Detector de gaze CH4, CO) nu este prevazuta in devizul 2, respectiv ar trebui sa ramina toate resursele codului GE02A?
Answer (24 Jan 2019, 09:40):
Bună ziua, resursele codului GE02A vor rămîne cu respectarea cerințelor caietului de sarcini
Date:
22 Jan 2019, 17:30
Question's name:
Caiet de sarcini (Cladirea administrativa. Lucrari generale de constructie (marca C))
Question:
Buna ziua. Pozitia 65 (CE30B) Asteriala... la resursa "Scinduri de rasinoase" care este norma sau volumul comform proiectului?
Answer (24 Jan 2019, 09:42):
V = 5,6 metri cubi scînduri de rașinoase
Date:
23 Jan 2019, 15:59
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Compartimentul Cladirea administrativa.Lucrari generale de constructie (marcaC). Poz 18.19. Ce foraj mai exact trebuie de executat???
Answer (24 Jan 2019, 09:47):
Bună ziua nu înțelegem ce aveți în vedere prin întrebarea dumneavoastră
Date:
23 Jan 2019, 16:28
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Compartimentul Retele de apa si canalizare. Poz. 1; 38 Ce fel de elemente pentru canale? Exista diferite marimi si preturi???? Cu capac sau fara???
Answer (24 Jan 2019, 11:26):
Elementele vor fi de tip U, dimensiunea: 300x300 mm cu capac
Date:
25 Jan 2019, 11:42
Question's name:
Caiet de sarcini Tribuna 1 , Tribuna 2
Question:
Buna ziua! Pentru pozitia 40, se necesita ca material mozaic de marmura. Se poate careva caracteristici, sau o specificatie din proiect. Merci
Answer (25 Jan 2019, 16:29):
Alte caracteristici nu sunt, mozaic de marmură, ciment și nisip (conform bazei normative )
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.