Status complete
Estimated value without VAT 1 745 000 MDL
Period of clarifications: 10 Jan 2019, 13:48 - 24 Jan 2019, 9:00
Submission of proposals: 24 Jan 2019, 9:00 - 28 Jan 2019, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

1.Verificarea erorilor echipamentului si înlăturarea lor după posibilitate;
2.Verificarea defectelor exterioare a echipamentului si înlăturarea lor după posibilitate; 3.Curatirea modului de alimentare cu Hârtie;
4.Curatarea modulului de developare;
5.Curatarea modului xerografic;
6.Curatarea modulului de fixare (Fuser); 7.Curatarea invertorului si modulului de ieșire;
8.Curatarea scanerului;
9.Curatarea modului de alimentare cu originale (DADF);
10. Alte lucrări neplanificate.
11.Servicii de suport pentru YSoft SafeQ.
12. Verificarea versiunilor software-ului și hardware-ului. 13.Actualizarea (dacă este necesar).
14.Instruirea operatorilor
15.Auditul echipamentului, gradului de uzură și modului de exploatarea a acestuia;
16. Se v-a efectua depanarea echipamentelor în decurs de 4 ore astronomice in raza Chișinăului 6 ore astronomice in afara Chișinăului, si ca urmare a efectuării solicitării telefonice în timpul orelor de program în zilele lucrătoare (luni – vineri) 08.00 – 17.00.



Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Șargu-Rusu
Contact phone
022823393
Purchase data
Date created
10 Jan 2019, 12:48
Date modified
19 Jun 2019, 8:04
Estimated value (without VAT)
1 745 000 MDL
Achizitii.md ID
21004282
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Contract period
30 Jan 2019 13:48 - 31 Dec 2019 08:00
List of positions
1)
Title
Servicii de deservire tehnica a echipamentelor multifunctionale XEROX WorkCentre, Versalink 5855&5335&B7035 pentru 12 luni inclusiv Suport SafeQ. - WorkCenter 5855 – 7 buc. - WorkCentre 5335 – 48 buc. - WorkCentre 3615 – 2 buc. - Versalink B7035 – 67 buc. - Versalink B405 – 7 buc. - Xerox C70 – 1 buc. Total 132 echipamente CPV: 50300000-8 - Repair, maintenance and associated services related to personal computers, office equipment, telecommunications and audio-visual equipment
Quantity: 12.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
DUAE.pdf DUAE.pdf
Bidding Documents
Documentul Unic de Achiziție European
10.01.19 13:48
Anunt de participare.pdf Anunt de participare.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
10.01.19 13:48
FDA.pdf FDA.pdf
Technical Specifications
Fișa de date a achiziției
14.01.19 14:15

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Aproservice-X

Tender completed
Normalized price: 1 708 080 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Conform Deciziei grupului de lucru pentru achiziții, oferta APROSERVICE-X SRL corespunde cerințelor tehnice solicitate de autoritatea contractantă.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications