Status complete
Estimated value without VAT 602 000 MDL
Period of clarifications: 2 Jan 2019, 12:55 - 16 Jan 2019, 14:00
Submission of proposals: 16 Jan 2019, 14:00 - 23 Jan 2019, 14:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

culoarea albă; celuloză 100%; 2 straturi; 124 m; dimensiune 15,8cm*3,8cm*19,8cm
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Diana Ignatiuc
Contact phone
022269454
Purchase data
Date created
2 Jan 2019, 11:36
Date modified
14 Mar 2019, 16:50
Estimated value (without VAT)
602 000 MDL
Achizitii.md ID
21004014
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Contract period
4 Feb 2019 12:29 - 30 Dec 2019 12:49
List of positions
1)
Title
Prosop de hârtie (rulou) CPV: 33763000-6 - Paper hand towels
Quantity: 15000.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt.signed.pdf anunt.signed.pdf
tenderNotice
anunt de participare
2.01.19 12:55
documentatia standard bunuri.doc
Bidding Documents
documentatia standard
2.01.19 12:55
duae.doc
Bidding Documents
duae
2.01.19 12:55

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Vladalina SRL

Normalized price: 324 300 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: The bidder does not meet technical and / or professional capacity
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Mitra-Grup

Tender completed
Normalized price: 410 500 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Agenţia Servicii Publice vă informează despre rezultatele evaluării ofertelor depuse în cadrul licitaţiei deschise nr. ocds-b3wdp1-MD-1546421806746 din 23.01.2019 privind achiziţionarea produselor de îngrijire personală. Conform hotărârii grupului de lucru pentru achiziții publice din data de 14.02.2019 s-a decis desemnarea câștigătorilor procedurii de achiziție a operatorilor economici ofertele cărora corespund tuturor cerințelor expuse în documentația de atribuire și criteriului ,,prețul cel mai scăzut” pe lot, în raport cu ofertele operatorilor acceptabile și conforme, dar declarate necâștigătoare (SRL ”Viantic International”, SRL ”Comerț-Magor”, SRL ”Akson Project”, SRL ”Toreco”, SRL ”Alex-Neosim”), după cum urmează: 1) SRL ”Pin-Clean”- pentru Lotul 1 (șervețele de hârtie); 2) SA ”Mitra-Grup”- pentru Lotul 2 (hârtie igienică); Lotul 3 (hârtie igienică rulou); Lotul 4 (prosop de hârtie zigzag); Lotul 5 (prosop de hârtie); Lotul 6 (prosop de hârtie - rulou); 3) SRL ”Rodital-Lux” – pentru Lotul 8 (săpun lichid); Lotul 9 (săpun lichid); 4) SRL ”Standelev” – pentru Lotul 10 (săpun pentru rufe); 5) SRL ”Deniadi” – pentru Lotul 11 (săpun de toaletă). Totodată, în conformitate cu art. 69 alin. (6) lit. b) al Legii nr. 131 din 03/07/2015 privind achizițiile publice s-a decis respingerea ofertelor, deoarece acestea nu corespund cerinţelore tehnice din documentaţia de atribuire, după cum urmează: 1) SRL ”Vladalina”: a) Pentru Lotul 3 s-a solicitat hârtie igienică rulou de culoare albă; celuloza 100%; 2 straturi; 170 m; biologică (care se dizolvă în apă); dimensiune: 19cm x 6cm x 9cm, dar s-a propus hârtie de culoare albă; celuloză 100%; 2 straturi; 120 m; 19,5cm x 5,5cm x 9cm; b) Pentru Lotul 5 s-a solicitat prosop de hârtie pentru bucătărie, 100% celuloză, 2 straturi; dimensiune: 20cm *4cm* 25м, dar s-a propus prosop de bucătărie, 100% celuloză, 2 straturi; ambalaj câte 2 rulouri; c) Pentru Lotul 6 s-a solicitat prosop de hârtie rulou culoarea albă; celuloză 100%; 2 straturi; 124 m; dimensiune 15,8cm*3,8cm*19,8cm, dar s-a propus prosop culoarea albă; celuloză 100%; 2 straturi; 95 m; dimensiune 19cm*; d) Pentru Lotul 10 s-a solicitat săpun pentru rufe 1 buc.*250 g, dar s-a propus săpun pentru rufe 72% 200 gr. 2) SRL ”Standelev” - pentru Lotul 7 s-a solicitat șervețele umede cu alcool, 72 file/amb., dar s-a propus șervețele umede 72 buc/amb., nefiind indicat în formularul F 4.1 ”cu alcool”. În alt context, în urma examinării mostrelor prezentate și conform art. 22 alin. (1) lit. e) al Legii nr. 131 din 03/07/2015 privind achizițiile publice au fost respinse ofertele pentru necorespunderea cerinţelor tehnice din documentaţia de atribuire ale următorilor operatori economici: 1) SRL ”Deniadi” - pentru Lotul 7 s-a solicitat șervețele umede cu alcool, 72 file/amb., dar s-a prezentat șervețele umede 124 buc/amb. fără alcool. 2) SRL ”Pin-Clean” - pentru Lotul 3 s-a solicitat hârtie igienică rulou de culoare albă; celuloza 100%; 2 straturi; 170 m; biologică (care se dizolvă în apă); dimensiune: 19cm x 6cm x 9cm, dar s-a prezentat hârtie igienică rulou de culoare gri. Concomitent, în temeiul art. 71 alin. (1) lit. c) al Legii nr. 131 din 03/07/2015 privind achizițiile publice se anulează atribuirea contractului pentru procedura de achiziţie pentru Lotul 7 (șervețele umede), deoarece niciunul dintre ofertanţi nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire. Luând în consideraţie cele expuse supra, urmează încheierea contractelor de achiziție cu operatorii economici: SRL ”Pin-Clean”, SA ”Mitra-Grup”, SRL ”Rodital-Lux”, SRL ”Standelev”, SRL ”Deniadi”, potrivit cadrului normativ în vigoare.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Alex-Neosim SRL

Normalized price: 506 250 MDL
Status: Awaiting
4
Participant(s) name(s):

PIN-Clean SRL

Normalized price: 523 500 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

SRL Akson Project

Normalized price: 555 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
6
Participant(s) name(s):

Standelev SRL

Normalized price: 578 250 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
7
Participant(s) name(s):

SRL DENIADI

Normalized price: 595 500 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications