Status Cancelled
Estimated value without VAT 400 000 MDL
Period of clarifications: 26 Dec 2018, 15:25 - 3 Jan 2019, 15:00
Submission of proposals: 3 Jan 2019, 15:00 - 10 Jan 2019, 9:30
Auction start date: 11 Jan 2019, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Fiecare post trebuie să fie compus din 4 persoane, conform legislaţiei în vigoare. În total 2 posturi * 4 persoane + 1 șef de post = 9 persoane. Prin servicii de asigurare a ordinii publice se subânţelege: 1) în intervalul orelor 0700-2100 va asigura ordinea publică la punctul de acces pentru colaboratori şi vizitatoti în staţionar, va efectua monitorizarea şi înregistrarea vizitatorilor într-un registru de evidenţă. În intervalul 2100-0700 va patrula teritoriului instituţiei cu scopul supravegherii ordinii publice cât în secţia de internare atât şi pe întreg teritoriu, neadmiterea spargerii geamurilor şi a intrărilor în blocurile curative, mai cu seamă în timp de noapte. 2) interzicerea accesului liber a transportului auto pe teritoriul instituţiei în regim non-stop cu ajutorul dispozitivelor mecanizate – poarta şi bara, dispozitivele vor fi preluate, exploatate şi predate în stare lucrativă (conform actului – parte componentă a prezentului contract).Fiecare automobil intrat pe teritoriul instituţiei trebuie sa fie notat nr. de îmatriculare şi direcţia într-un registru de evidenţă. Gardienii urmează a fi instruiţi de către structurile abilitate ale Ministerului de Interne, având legitimaţiile respective, inclusiv certificat de cazier judiciar, certificate de la psihiatru; caracteristica, copia contractului de angajare. Gardienii tuturor posturilor urmează a fi monitorizaţi şi gestionaţi de către un şef de post. Șeful de post urmează să fie prezent pe teritoriul instituţiei începând cu orele 8.00 până la 17.00 obligatoriu; Verificarea gardienilor se va efectua nu mai puţin de 3 ori în 24 ore; Operatorul economic trebuie să dispună de grup operativ mobil, care la solicitarea gardienilor să intervină în cel mult 3 minute de la primirea apelului. De asemenea, operatorul economic trebuie să demonstreze existenţa a cel puţin 2 echipe operative în regiunea sectorului Botanica si/sau Centru dotate cu sistem de navigare GPS, care va contribui la operativitatea intervenţiei echipei mobile. Personalul în funcţie de gardieni urmează a fi selectat în dependenţă de vârstă, nu mai mult de 45 ani, pregătiţi fizic, dotaţi cu uniformă, echipament de protecţie admis de legislaţie, dispozitive de comunicare mobile. De asemenea, echipa de gardieni trebuie să fie dotată cu lanternă. Operatorul economic trebuie să asigure gratuit instalarea și funcţionarea butonului de alarmă Copia ordinului de numire a gardienilor urmează a fi prezentat la semnarea contractului; locul de muncă al gardienilor este la posturile indicate şi amplasate de către IMSP pe teritoriul din subordine, uniforma urmează să fie conform condiţiilor climaterice corespunzătoare.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Grenoble 149
Web site
---
The contact person
Full name
Iabanji Veronica
Contact phone
022725766
Purchase data
Date created
26 Dec 2018, 15:17
Date modified
14 Jan 2019, 16:19
Estimated value (without VAT)
400 000 MDL
The minimum downward of the price
1 600 MDL
Achizitii.md ID
21003865
Type of procedure
Procedură de valoare mică (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Grenoble 149
Contract period
21 Jan 2019 15:23 - 30 Dec 2019 15:23
List of positions
1)
Title
Servicii de asigurare a ordinii publice(2 posturi) CPV: 75242000-4 - Public law and order services
Quantity: 12.0
Unit of measurement: Luna
Documents of the procurement procedure
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications