Status complete
Estimated value without VAT 125 000 MDL
Period of clarifications: 13 Dec 2018, 14:27 - 18 Dec 2018, 10:00
Submission of proposals: 18 Dec 2018, 10:00 - 26 Dec 2018, 10:00
Auction start date: 27 Dec 2018, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de reparație și deservire a utilajului tehnologic și servicii de reparație și marcarea aparatajului de balanță în instituțiile preșcolare conform necesităților DÎTS a Primăriei mun. Bălți
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
10 Jan 2019, 15:21
Estimated value (without VAT)
125 000 MDL
The minimum downward of the price
125 MDL
Achizitii.md ID
21003227
Type of procedure
Procedură de valoare mică (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, La adresele instituțiilor, conform solicitării
Contract period
1 Jan 2019 02:00 - 31 Dec 2019 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de reparație și deservire a utilajului tehnologic și servicii de reparație și marcarea aparatajului de balanță în instituțiile preșcolare conform necesităților DÎTS a Primăriei mun. Bălți CPV: 50800000-3 - Miscellaneous repair and maintenance services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DUAE UTILAJ BALANTA
Technical Specifications
14 file
13.12.18 14:27
documentatia_standard_cop servicii - REPARATIE UTILAJ BALANTA
Bidding Documents
34 file
13.12.18 14:27
anunt_de_participare - REPARATIE UTILAJ BALANTA
tenderNotice
4 file
13.12.18 14:27

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

ICP Lavix SRL

Tender completed
Normalized price: 120 000 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Contractul a fost atribuit agentului economic SRL „Lavix” aplicînd criteriul de atribuire „cel mai mic preț” și respectarea tuturor cerințelor de calificare.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications