1
Enquiry period
with 11.12.2018 15:31
to 18.12.2018 00:00
2
Bidding period
with 18.12.2018 00:00
to 26.12.2018 10:00
3
Auction
with 27.12.2018 14:00
to 27.12.2018 14:14
4
Evaluation

5
Contract

Status Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT 390 000 MDL
Period of clarifications: 11 Dec 2018, 15:31 - 18 Dec 2018, 0:00
Submission of proposals: 18 Dec 2018, 0:00 - 26 Dec 2018, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de transport aerian de pasageri (bilete avia)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 2
Web site
---
The contact person
Full name
Levinta Victoria
Contact phone
022268820
Purchase data
Date created
11 Dec 2018, 15:31
Date modified
23 Jan 2019, 16:50
Achizitii.md ID
21002928
CPV
60400000-2 - Servicii de transport aerian
Type of procedure
Procedură de valoare mică (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
11.12.18 15:31
documentatia_standard_servicii2.pdf documentatia_standard_servicii2.pdf
Bidding Documents
12.12.18 13:23
anunt_de_participare2.pdf anunt_de_participare2.pdf
tenderNotice
12.12.18 13:23
Servicii de transport aerian de pasageri (bilete avia)
Date:
12 Dec 2018, 15:15
Question's name:
Concretizare!
Question:
Eu am citeva intrebari despre tender. 1) Corect sunt indicate datele, traseul si numarul de pasageri? 2) Pasagerii vor avea nevoie de bagaj de cala? Sau numai cu bagaj de mina? 3) Traseul Chisinau-Bruxelle-Chisinau - La data indicata de Dvs nu este cursa directa spre Bruxelle (directa este numai cursa low cost, care nu este acceptata ca propunere) si returul din Bruxelle - nu este asa traseu cu 1 escala prin Venetia (03:05 ore) Concretizati, va rog, toate datele, destinatiile si etc. Va rugam mult sa faceti legatura cu noi 0(22)222115 sau 079999088, sau racurs.grup@gmail.com Asteptam cu nerabdare raspunsul Dvs.
Answer (12 Dec 2018, 18:28):
1) În caietul de sarcini este indicat că datele specificate sunt cu titlu de estimare, cursele necesare vor fi stabilite pe parcursul anului, la solicitarea autoritatii contractante. 2,3) Referitor la aceste întrebări a fost modificat caietul de sarcini, cu includerea bagajului de cala pentru fiecare pasager, iar cursa Chișinău-Bruxelles-Chișinău a fost modificată.
Servicii de transport aerian de pasageri (bilete avia)
Date:
17 Dec 2018, 13:14
Question's name:
DUAE inlocuieste toate documentele (acesta a fost scopul legislatiei noi)
Question:
Recent au fost cateva seminare petrecute de platformele de achizitii online. Conform legislatiei, DUAE inlocuieste toate documentele - certificat, document de la fisc, documentul informativ despre ofertant, etc. De ce se solicita dublat toate aceste documente?
Answer (17 Dec 2018, 15:32):
Conform Legii nr. 131 din 03.07.2015, art. 18, alin (7) Autoritatea contractantă poate solicita ofertanţilor/candidaţilor să depună toate sau o parte din documentele justificative ca dovadă a informaţiilor cuprinse în DUAE, în orice moment pe durata desfăşurării unei proceduri de achiziții publice, dacă acest lucru este necesar pentru a asigura desfăşurarea corespunzătoare a procedurii.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.