Public procurement
21002717
Cașcaval
Status
complete
Estimated value without VAT
5 666 MDL
Period of clarifications:
10 Dec 2018, 10:50 - 17 Dec 2018, 0:00
Submission of proposals:
17 Dec 2018, 0:00 - 24 Dec 2018, 0:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Oferta produselor alimentare pentru perioada 01.01.2019-31.06.2019
1. 15500000-3 Cașcaval„Rosiiskii” kg 80 natural, din lapte de vaci
cu fracția masica de grăsime 50%.
Livrarea produselor: de două ori pe săptămână, în fiecare luni și joi, cu transport specializat și autorizat a vânzătorului
1. 15500000-3 Cașcaval„Rosiiskii” kg 80 natural, din lapte de vaci
cu fracția masica de grăsime 50%.
Livrarea produselor: de două ori pe săptămână, în fiecare luni și joi, cu transport specializat și autorizat a vânzătorului
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
md 3721, MOLDOVA, Străşeni, s.Lozova, str.Stefan cel Mare 27
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
9 Dec 2018, 12:04
Date modified
4 Jan 2019, 8:32
Estimated value (without VAT)
5 666 MDL
The minimum downward of the price
Achizitii.md ID
21002717
MTender ID
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
md 3721, MOLDOVA, Străşeni, s.Lozova, str.Stefan cel Mare 27
Contract period
1 Jan 2019 08:00 - 30 Jun 2019 08:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
documente pentru licitație.pdf
documente pentru licitație.pdf
Bidding Documents
Documentele/cerinţele de calificare/selecție pentru operatorii economici includ
următoarele:
1 Neimplicarea în practici frauduloase și de corupere Documente prin care se dovedeşte îndeplinirea cerinţei
• Declaraţie pe proprie răspundere, completată în conformitate cu Formularul (F 3.4)
2 Dovada înregistrării persoanei juridice Documente edificatoare cum ar fi certificate constatatoare eliberate de autoritatea competentă, în original sau copie legalizată din care să rezulte adresa actuală şi obiectul de activitate al societăţii.
• Certificat/decizie de înregistrare a întreprinderii sau extras În cazul unei persoane juridice non-profit, se vor depune documente care să ateste că persoana semnatară este autorizată se desfăşoare activităţile ce fac obiectul contractului, cum ar fi:
• statutul cu modificările la zi.
• procese verbale relevante, etc.
Pentru a-şi demonstra capacitatea de exercitare a activităţii profesionale, operatorul economic strain va prezenta documente din ţara de origine care dovedesc forma de înregistrare/ atestare ori apartenenţa din punct de vedere profesional. Da
3 Prezentarea actului ce atestă dreptul de a livra/ presta bunuri/servicii Pentru demonstrarea îndeplinirii acestei cerinţe trebuie prezentate următoarele documente:
-Înștiințarea de recepționare a notificării privind inițierea activității de comerț – copie – confirmată prin semnătura şi ştampila Participantului – eliberat de APL de nivelul 1( Primărie)
4 Prezentarea de dovezi privind conformitatea produselor, identificată prin referire la specificaţii sau standarde relevante Certificat de conformitate sau declarație de conformitate eliberat/eliberată de un organizm de ceritificare acreditat
(Autoritatea contractantă poate indica standarde de referință naționale, europene și internțaionale, inclusiv etichete ecologice)
5 Prezentarea de informaţii privind capacitatea tehnică și experiența specifică
Ofertantul va avea minim 5 ani de experienţă specificată în livrarea bunurilor/prestarea serviciilor similare.
Pentru demonstrarea îndeplinirii acestei cerinţe opertaorul economic completează formularul (F3.3)
Valoarea unui contract individual îndeplinit, cu anexarea actelor doveditoare conţinând valori, perioade de livrare/prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, întocmită conform Formularului (F 3.3)
6 Demonstrarea accesului la infrastructura/mijloacele indicate de autoritatea contractantă, pe care aceasta le consideră strict necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a Contractului Autorefregerator, autovehicole ori autoturizme pentru transportarea produselor alimentare
Documente prin care se dovedeşte îndeplinirea cerinţei:
Documente care atestă faptul că ofertantul se află în posesia echipamentelor indicate de autoritatea contractantă, acestea fiind fie în dotare proprie, fie închiriate prin contracte sau convenţii.
(Trebuie demonstrată inclusiv existenţa agrementelor, autorizațiilor necesare pentru utilizarea acestei infrastructuri, acolo unde legislaţia impune în mod expres)
Se va completa Formularul (F 3.3)
7 Neimplicarea în situațiile descrise în art. 18 al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015 Documente prin care se dovedeşte îndeplinirea cerinţei
• Declaraţie pe proprie răspundere, completată în conformitate cu Formularul (F 3.5)
Documente edificatoare cum ar fi certificate şi/ sau alte documente echivalente emise de autorităţi compentente din ţara de rezidenţă a ofertantului în cazul operatorului economic străin;
• Certificat cu privire la situația contribuabilului – original sau copie – eliberat de Inspectoratul Fiscal sau de organul competent în țara de reședință a operatorului economic străin (valabilitatea certificatului - conform cerinţelor Inspectoratului Fiscal al Republicii Moldova sau al organului competent în țara de reședință a operatorului economic străin);
8 Certificat de efectuare sistematică a plăţii impozitelor, contribuţiilor eliberat de Inspectoratul Fiscal Copie. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului.
9 Informatii generale despre ofertant Original. Confirmat prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului Formular F 3,3
10 oferta În original . Confirmat prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului
Primar Lilian Botnaru
10.12.18 10:50
Lot documents
cașcaval ( lot 6).docx
Oferta produselor alimentare pentru perioada 01.01.2019-31.06.2019
1. 15500000-3 Cașcaval„Rosiiskii” kg 80 natural, din lapte de vaci
cu fracția masica de grăsime 50%.
Livrarea produselor: de două ori pe săptămână, în fiecare luni și joi, cu transport specializat și autorizat a vânzătorului
10.12.18 10:50
cașcaval ( lot 6).docx
Oferta produselor alimentare pentru perioada 01.01.2019-31.06.2019
1. 15500000-3 Cașcaval„Rosiiskii” kg 80 natural, din lapte de vaci
cu fracția masica de grăsime 50%.
Livrarea produselor: de două ori pe săptămână, în fiecare luni și joi, cu transport specializat și autorizat a vânzătorului
10.12.18 10:50
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Credoprim
Tender completed
Normalized price:
7 066,67 MDL
Status:
Winner
A întrunit condițiile solicitate
04.01.19 08:32
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.
Reason: A întrunit condițiile solicitate
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
formularul ofertei.semnat.pdf
formularul ofertei.semnat.pdf
ID: 08f97a7f-9219-4de7-a8a0-32aa3204382a
Documents of submission
Date of download:
21.12.18 19:37
Opening date:
26.12.18 12:23
date despre participant si lista fondatorilor.semnat.pdf
date despre participant si lista fondatorilor.semnat.pdf
ID: 1f423455-076c-4b14-8f9d-e70554a72cb3
Documents of submission
Date of download:
21.12.18 19:36
Opening date:
26.12.18 12:23
Documents of submission
Date of download:
21.12.18 19:37
Opening date:
26.12.18 12:23
specificatia de pret.semnat.pdf
specificatia de pret.semnat.pdf
ID: 40fe16c4-97ec-425d-8752-3893f7698c41
Documents of submission
Date of download:
21.12.18 19:37
Opening date:
26.12.18 12:23
Documents of submission
Date of download:
21.12.18 19:37
Opening date:
26.12.18 12:23
Documents of submission
Date of download:
21.12.18 19:37
Opening date:
26.12.18 12:23
Documents of submission
Date of download:
21.12.18 19:37
Opening date:
26.12.18 12:23
Documents of submission
Date of download:
21.12.18 19:36
Opening date:
26.12.18 12:23
Documents of submission
Date of download:
21.12.18 19:37
Opening date:
26.12.18 12:23
autorizatie depozit.semnat.pdf
autorizatie depozit.semnat.pdf
ID: 816514d3-6a2b-45c1-901c-aaa1a941dbbb
Documents of submission
Date of download:
21.12.18 19:36
Opening date:
26.12.18 12:23
specificatia tehnica.semnat.pdf
specificatia tehnica.semnat.pdf
ID: 886c9aa9-ab19-4136-9ac5-02ab225a75f0
Documents of submission
Date of download:
21.12.18 19:37
Opening date:
26.12.18 12:23
Documents of submission
Date of download:
21.12.18 19:37
Opening date:
26.12.18 12:23
autorizatii de functionare.semnat.pdf
autorizatii de functionare.semnat.pdf
ID: 9c37ae8d-5690-4680-90f3-737b9121123f
Documents of submission
Date of download:
21.12.18 19:37
Opening date:
26.12.18 12:23
certificat fisc.semnat (1).pdf
certificat fisc.semnat (1).pdf
ID: 9efb0a21-7030-4343-a49b-44d2a50777c6
Documents of submission
Date of download:
21.12.18 19:37
Opening date:
26.12.18 12:23
certificat de inregistarare.semnat.pdf
certificat de inregistarare.semnat.pdf
ID: a39e07eb-f8f5-444d-af21-bcd0b1086508
Documents of submission
Date of download:
21.12.18 19:37
Opening date:
26.12.18 12:23
Documents of submission
Date of download:
21.12.18 19:37
Opening date:
26.12.18 12:23
raport financiar 2017 (2).semnat.pdf
raport financiar 2017 (2).semnat.pdf
ID: ab757acd-7dab-4f78-9bc7-6a7927c2c3ac
Documents of submission
Date of download:
21.12.18 19:37
Opening date:
26.12.18 12:23
Documents of submission
Date of download:
21.12.18 19:37
Opening date:
26.12.18 12:23
contract 5ani si factura.semnat.pdf
contract 5ani si factura.semnat.pdf
ID: b3e410e6-64bd-4134-90bc-3edd49dc5e91
Documents of submission
Date of download:
21.12.18 19:37
Opening date:
26.12.18 12:23
certificat de atestare.semnat.pdf
certificat de atestare.semnat.pdf
ID: b543b8a9-a69c-4e5e-a48f-d970d3f96b7d
Documents of submission
Date of download:
21.12.18 19:37
Opening date:
26.12.18 12:23
certificat confirmarea capacitatii executarii.semnat.pdf
certificat confirmarea capacitatii executarii.semnat.pdf
ID: b56e1caa-3487-4aef-aa2e-2fccb10091cc
Documents of submission
Date of download:
21.12.18 19:37
Opening date:
26.12.18 12:23
raport financiar 2017 (1).semnat.pdf
raport financiar 2017 (1).semnat.pdf
ID: ba4ce4ef-d511-404f-8ecc-24b42c457059
Documents of submission
Date of download:
21.12.18 19:37
Opening date:
26.12.18 12:23
certificat lipsa grasimilor vegetale.pdf
certificat lipsa grasimilor vegetale.pdf
ID: ed59cc33-bd1a-4ef3-9eae-c42c8c087843
Documents of submission
Date of download:
21.12.18 19:37
Opening date:
26.12.18 12:23
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK