Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
30.11.2018 17:29
to 07.12.2018 10:00
to 07.12.2018 10:00
2
Bidding period
with
07.12.2018 10:00
to 17.12.2018 18:00
to 17.12.2018 18:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
888 386 MDL
Period of clarifications:
30 Nov 2018, 17:29 - 7 Dec 2018, 10:00
Submission of proposals:
7 Dec 2018, 10:00 - 17 Dec 2018, 18:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrari de reparatie la Liceul Teoretic Magdacesti
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
4829, MOLDOVA, Criuleni, s.Magdacesti, str.Stefan cel Mare 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
30 Nov 2018, 17:29
Date modified
14 Dec 2018, 11:47
Achizitii.md ID
21002306
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrari de reparatie la Liceul Teoretic Magdacesti
Budget: 888386.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
set de documente achizitii 30.11.2018.pdf
set de documente achizitii 30.11.2018.pdf
tenderNotice
set de documente achizitii 30.11.2018
30.11.18 17:29
Lucrari de reparatie la Liceul Teoretic Magdacesti
Date:
3 Dec 2018, 09:01
Question's name:
Anuntul de participare
Question:
Buna ziua.Lista documentelor necesare unde o putem gasi?
Answer (3 Dec 2018, 13:59):
În modelul de documentație: DOCUMENTAŢIA STANDARD
pentru realizarea achiziţiilor publice
de lucrări
Lucrari de reparatie la Liceul Teoretic Magdacesti
Date:
4 Dec 2018, 13:08
Question's name:
Anuntul de participare
Question:
Buna ziua. Dati lista cu documentele de atribuire
Answer (6 Dec 2018, 15:40):
Nr. d/o Denumirea documentului/cerinței Mod de demonstrare a îndeplinirii cerinţei: Obligativitatea
1. Scrisoare de inaintare Formularul F3.1 Da
2. Imputernicirea Formularul F3.2 Da
3. Formularul Ofertei F3.3 Original. Confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştanpilei participantului. Da
4. Garantia pentru oferta, F3.4 Oferta va fi insotita de o Garantie pentru oferta (emisa de o banca comerciala) Da
5. Graficul de executie F3.5 (o luna de la semnarea contractului) Da
6. Declarație de neîncadrare în situațiile ce determină excluderea de la porocedura de atribuire F3.6 Da
7. Declarație de conduită etică și neimplicarea în practice frauduloase și de corupere F3.7 Da
8. Formularul despre ofertant F3.8 Da
9. Declarație privind obligațiile contractuale față de alți beneficiari F3.9 Da
10. Lista ultimilor lucrări principale executate în ultimul an de activitate în domeniu F3.11 Da
11. Declaraţie privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului. F3.12 Da
12. Declarație privind personalul de specialitate și /sau a experților pentru implimentarea contractului F3.13 Da
13. Lista subcontractanților și părțile din contract, caresunt îndeplinite de ei. F3.14 Da
14. Raportul financiar pe anii 2016, 2017. Copia confirmata prin semnatura Da
15. Devizele locale aferente ofertei Formularele 3,5,7 cu specificaţia parametrilor tehnici solicitat în caietul de sarcini. Original, confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei participantului. Da
16. Certificat/Decizie de înregistrare a întreprinderii/extras din registul de Stat al persoanelor juridice Copie confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei participantului. Da
17. Licenţă de activitate Copie confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei participantului. Da
18. Certificate de conformitate a materialelor Copia. Confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştanpilei participantului. Da
19. Declaraţie privind personalul de specialitate propus pentru implimentarea contractului Original. Confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştanpilei participantului. Da
20. Demonstrarea accesului la personal/ un organism tehnic de specialitate, care să garanteze asigurarea unui controlul al calităţii Documente prin care se demonstrează că operatorul economic are acces la laboratoare de încercări şi teste a materialelor ce vor fi utilizate, în conformitate cu natura şi specificul lucrărilor ce fac obiectul viitorului contract. Da
21. Certificat privind lipsa sau existența restanțelor față de bugetul public național Original Da
22. Manualul calității Copie. Confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştanpilei participantului. Da
23. Certificat de atestare tehnico- materială a dirigintelui de șantier, pe fiecare gen de activitate la procedura dată Copie. Confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştanpilei participantului. Da
24. Recomandări la contractele prezentate pentru
demonstrarea lucrărilor similare în ultimul an Copie confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei participantului. Da
25. Disponibilitatea de bani lichizi (certificat de la banca comerciala) Original, Confirmata prin certificat bancar - minium 800 000 lei Da
26. Certificate de conformitate a materialelor (ciment, nisip, pietris, amestec uscat, vopsele, laminat, utilaj sanitar, cabluri, corpuri electrice) Copie, confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei participantului. Da
27. Raportul financiar pe anii 2016,2017.
copia confirmată prin semnătura olografă și ștampila Da
28. Avizul Inspecției de Stat în Construcții
F3.16 copia confirmată prin semnătura olografă și ștampila
a)Procesul verbal de verificare a întreprinderii. Da
29. Perioada de garanție a lucrarilor Minium - 2ani, maxim- 5ani. Da
30. Demonstrarea accesului la personal/ un organism tehnic de specialitate, care săgaranteze asigurarea unuicontrolul al calităţii
Documente prin care se demonstrează că operatorul economic are acces la laboratoare de încercări şi teste a
materialelor ce vor fi utilizate, în conformitate cunatura şi specificul lucrărilor ce fac obiectul viitorului contract Da
31. Informație privind asocierea F3.15 Da
32. Avizul Inspecției de Stat în Construcții
F3.16 copia confirmată prin semnătura olografă și
ștampila
a)Procesul verbal de verificare a întreprinderii. Da
33. Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: Orice persoana este autorizata sa asiste la deschiderea
ofertelor.
Da
34. FACTORII DE EVALUARE A OFERTELOR VOR FI URMATORII:
1. Prețul- 80%. 2. Termenul de execuție a lucrărilor -10% 3. Perioada de garanție a lucrărilor executatte-10% 1. Punctajul pentru factorul de evaluare „preţul ofertei” se acordă astfel: a) pentru cel mai scăzut dintre preţurile ofertelor se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt preţ decît cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: P(n) =(preţ minim/preţ (n) x punctajului maxim alocat).Preţurile care se compară în vederea acordării punctajului sînt preţurile totale ofertate pentru execuţia lucrărilor exclusiv TVA
Da
35. Garantia de buna executare a contractului: 15 % din suma contractului. Se constituie dupadesemnarea ofertei cistigatoare dar pina la semnarea contractului. a) Garanția de buna executare (emisă de o bancă comercială)
Da
36. Locul desfasurarii lucrarilor Liceul Teoretic Măgdăcești, raionul Criuleni – lucrari de reparatie
Da
37. Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului va fi:
Oferta cea mai avantajoasa economic
Da
38. Termenul contractului și modalitatea de achitare a lucrărilor:
Achitarea va avea loc în II două tranșe:
I - 50% din sumă în termen de 5 zile după recepționarea proceselor verbale finale a tuturor lucrarilor, II - 50% in limita alocarilor pentru anul 2018. Termenul de valabilitate a contractului - 31/12/2019.
Da
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK