Status complete
Estimated value without VAT 1 000 000 MDL
Period of clarifications: 28 Nov 2018, 14:00 - 6 Dec 2018, 17:00
Submission of proposals: 6 Dec 2018, 17:00 - 18 Dec 2018, 17:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Prestatorul va asigura centrul de apel cu operatori care vor întruni următoarele cerinţe:

1. Deţinerea experienţei în gestionarea apelurilor de intrare și ieșire în cadrul unui call-centru (minim 1 an de activitate neîntreruptă);
2. Disponibilitatea operatorilor de a participa la curs de instruire la cererea autorității contractante.
3. Cunoașterea avansată a limbii române şi ruse;
4. Abilități excelente de comunicare;
5. Rezistența la stres.

Operatorii vor răspunde la întrebările apelanților şi îi vor contacta în cazul în care trebuie să difuzeze o anumită informație.

NOTĂ:
1. Centrul de Instruire Continuă în Domeniul Electoral va instrui operatorii centrului de apel conform unui grafic coordonat în prealabil cu Prestatorul.
2. Supravegherea operatorilor va fi asigurată de către 2 supraveghetori contractați de CICDE. Supraveghetorii vor monitoriza activitatea operatorilor. De asemenea, ei vor identifica răspunsuri pentru întrebările de o dificultate sporită, inclusiv prin contactarea funcționarilor CEC şi CICDE.
3. La necesitate, CICDE va suplimenta numărul de operatori cu persoane contractate direct de CICDE, totodată prestatorul va fi flexibil la necesitatea Beneficiarului în caz de mărire sau micșorare a numărului de operatori de la o zi pentru o altă zi.
4. La sfârșitul perioadei de prestare a serviciilor, Prestatorul va prezenta Beneficiarului raportul final care trebuie să conțină o prezentare generală a activităților desfășurate și informații privind apelurile de intrare și ieșire (numărul total de apeluri, durata lor, originea apelurilor, etc.)
5. În programul de lucru al operatorilor zilele de sâmbătă și duminică vor fi zile libere și anume (29, 30, 31 decembrie 2018, 01 ianuarie 2019, 05, 06, 12, 13, 19, 20, 26, 27 ianuarie 2019, 02, 03, 09, 10, 16, 17 februarie 2019), cu excepția zilei de până la alegeri 23 februarie 2019 și ziua alegerilor 24 februarie 2019 fiind declarate zile de lucru.
Lotul nr.2 Infrastructura centrului de apel
Poziţia nr.1
Locaţiunea încăperii, achitarea serviciilor comunale, întreţinerea şi dotarea sediului centrului de apel
Poziţia nr.2
Locaţiunea şi asigurarea funcţionalităţii echipamentului tehnic utilizat
Poziţia nr.3
Gestionarea apelurilor



Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chișinău, str. Vasile Alecsandri 119
Web site
---
The contact person
Full name
Macovei Viorica
Contact phone
079905012
Purchase data
Date created
28 Nov 2018, 11:56
Date modified
3 Jan 2019, 11:23
Estimated value (without VAT)
1 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21002122
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri 119
Contract period
26 Dec 2018 15:50 - 25 Feb 2019 15:50
List of positions
1)
Title
Personalul call centru CPV: 79100000-5 - Legal services
Quantity: 45.0
Unit of measurement: Zi; douazeci si patru de ore
2)
Title
locatiunea incaperii CPV: 79100000-5 - Legal services
Quantity: 45.0
Unit of measurement: Zi; douazeci si patru de ore
3)
Title
gestionarea apelurilor CPV: 79100000-5 - Legal services
Quantity: 45.0
Unit of measurement: Zi; douazeci si patru de ore
4)
Title
echipament CPV: 79100000-5 - Legal services
Quantity: 45.0
Unit of measurement: Zi; douazeci si patru de ore
Documents of the procurement procedure
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

„Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe”

Tender completed
Normalized price: 991 714,05 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: În urma examinări și evaluării ofertelor depuse în cadrul proceduri de atribuire s-a decis atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru IP“Centrul de tehnologii infotmaționale în finanțe"
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications