Status complete
Estimated value without VAT 2 250 000 MDL
Period of clarifications: 28 Nov 2018, 11:26 - 6 Dec 2018, 17:00
Submission of proposals: 6 Dec 2018, 17:00 - 14 Dec 2018, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de reparare și întreținere a automobilelor de serviciu pe parcursul lunilor ianuarie - februarie a anului 2019 (Suma lotului va fi indicată în conformitate cu Anexa nr. 1 - Specificația serviciilor de reparație și întreținere a automobilelor, iar piesele de schimb necesare prestării serviciilor respective vor fi incluse în preț)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
The contact person
Full name
Peștereanu Nina
Contact phone
+37322025907
Purchase data
Date created
Date modified
2 Jan 2019, 15:09
Estimated value (without VAT)
2 250 000 MDL
Achizitii.md ID
21002116
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Sediile prestatorilor de servicii
Contract period
1 Jan 2019 00:00 - 28 Feb 2019 00:00
List of positions
1)
Title
Servicii de reparare și întreținere a automobilelor de serviciu pe parcursul lunilor ianuarie - februarie a anului 2019 (Suma lotului va fi indicată în conformitate cu Anexa nr. 1 - Specificația serviciilor de reparație și întreținere a automobilelor, iar piesele de schimb necesare prestării serviciilor respective vor fi incluse în preț) CPV: 50100000-6 - Repair, maintenance and associated services of vehicles and related equipment
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
DUAE
Technical Specifications
-
28.11.18 11:26
Documentatia standard servicii
Bidding Documents
-
28.11.18 11:26
Anunt de participare
tenderNotice
-
28.11.18 11:26
DUAE
Eligibility Criteria
-
28.11.18 11:26

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Agropiese TGR GRUP

Tender completed
Normalized price: 2 234 700,26 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Grupul de lucru, în rezultatul examinării, evaluării şi comparării ofertelor, precum şi a documentelor prezentate de participanții la LP ID ocds-b3wdp1-MD-1543396591438 din 14.12.2018 privind achiziţionarea serviciilor de reparare și întreținere a automobilelor de serviciu pe parcursul lunilor ianuarie - februarie a anului 2019, Cod CPV: 50100000-6, şi în temeiul art. 69 al Legii privind achiziţiile publice nr. 131 din 03.07.2015, a luat decizia de a desemna câștigătoare oferta companiei „Agropiese TGR Grup” SRL în valoare de 2681640,31 lei, inclusiv TVA
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications