Status complete
Estimated value without VAT 815 666,67 MDL
Period of clarifications: 27 Nov 2018, 9:05 - 7 Dec 2018, 2:00
Submission of proposals: 7 Dec 2018, 2:00 - 18 Dec 2018, 2:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Prestarea serviciilor se va efectua în conformitate cu prevederile Ordinul Ministrului Muncii, Protecției Sociale și Familiei nr. 99 din 10 mai 2013 cu privire la aprobarea Regulamentului și Standardelor minime de calitate privind organizarea și Serviciului de asistență telefonică gratuită (vezi anexa nr. 1). Prestatorul de servicii va angaja și va asigura remunerarea muncii pentru: - managerul serviciului; - 6 consilieri; - specialistul în domeniul tehnologiilor informaționale; - contabil. De asemenea, prestatorul va asigura transportarea membrilor echipei mobile în teritoriu în limita 4000 km anual.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 2
Web site
---
The contact person
Full name
Levinta Victoria
Contact phone
022268820
Purchase data
Date created
26 Nov 2018, 12:22
Date modified
19 Dec 2018, 10:11
Estimated value (without VAT)
815 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21001948
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 2
Contract period
1 Jan 2019 10:00 - 31 Dec 2019 10:00
List of positions
1)
Title
Servicii de consultanță pentru administrarea/gestionarea Serviciului de asistență telefonică gratuită pentru copii (numărul unic 116111) CPV: 75200000-8 - Provision of services to the community
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

A.O.”CNFACEM”

Tender completed
Normalized price: 978 010 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: 19.12.2018 Corespunde cerințelor de calificare
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications