Select the type of procedure
Commercial procurement
21001920
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
287 500 MDL
Period of clarifications:
25 Nov 2018, 22:46 - 4 Dec 2018, 20:00
Submission of proposals:
4 Dec 2018, 20:00 - 11 Dec 2018, 20:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lucrări de avariere la instalațiile electrice, pentru instituțiile de învățămînt din subordinea DETS sect. Buiucani pentru 2019
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chișinău, str. Ion Creangă 4/2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
25 Nov 2018, 22:46
Date modified
11 Dec 2018, 20:00
Achizitii.md ID
21001920
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de avariere la instalațiile electrice, pentru instituțiile de învățămînt din subordinea DETS sect. Buiucani pentru 2019
Budget: 287500.0 MDL
Purchase has not taken place
Lucrări de avariere la instalațiile electrice, pentru instituțiile de învățămînt din subordinea DETS sect. Buiucani pentru 2019
Date:
26 Nov 2018, 09:46
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
nu se regaseste caietul de sarcini
Answer (26 Nov 2018, 20:37):
Din cauza unei erori tehnice cel atasat nu se descarca. A fost atasat repetat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK