1
Enquiry period
with 19.11.2018 12:56
to 03.12.2018 14:10
2
Bidding period
with 03.12.2018 14:10
to 11.12.2018 14:55
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 545 750 MDL
Period of clarifications: 19 Nov 2018, 12:56 - 3 Dec 2018, 14:10
Submission of proposals: 3 Dec 2018, 14:10 - 11 Dec 2018, 14:55
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Dejunul trebuie să fie alcătuit din terciuri de lapte cu unt (griș, orez, hrișcă, grâu, paste făinoase), ouă fierte, chifle, tartine cu unt (magiun, cașcăval, salam), ceai sau cacao, copturi proaspete, patiserie.
Prânzul cald, din 5-6 feluri de gustări (salată din legume proaspete). Felul 1 : zamă, borș, supe în asortiment, ciorbă. Felul 2 :găină fiartă, carne înăbușită, pilaf. Garnir: (pireu de cartofi, pireu de mazăre, cartofi înăbușiți, paste făinoase, terciuri, varză înădușită, sousuri, mezeleuri, carne sau pește, compot sau sucuri). Pâine – nu mai puțin de 100gr.
Cina trebuie să fie: unt, salam, carne de găină, ragu, terci. În asortiment: clătite, mangium, produse de patiserie, ceai.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sprîncenoaia 1
Web site
---
The contact person
Full name
Braiescu Ana
Contact phone
068278286
Purchase data
Date created
19 Nov 2018, 11:51
Date modified
20 Nov 2018, 12:03
Estimated value (without VAT)
1 545 750 MDL
Achizitii.md ID
21001636
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sprîncenoaia 1
Contract period
1 Jan 2019 14:12 - 31 Dec 2019 14:12
List of positions
1)
Title
Servicii hrană elevi (dejun, prânz, cină) CPV: 55510000-8 - Canteen services
Quantity: 162.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunț de participare 12.11.2018.docx
tenderNotice
anunt de participare
19.11.18 12:56
documentatia_standard_servicii 2018.docx
Bidding Documents
20.11.18 12:03
duae (2).doc
Bidding Documents
20.11.18 12:03
Lot documents
documentatia_standard_servicii 2018.docx
Documentația standart ce include: Fisa de date a achizitiei, Formularele pentru depunerea ofertei, specificații tehnice și de preț, formularul de contract
19.11.18 12:56

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

ÎSAP CRIZANTEMA

Normalized price: 1 545 750 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta corespunde cerințelor indicate.
Qualification documents
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications