Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 772 000 MDL
Period of clarifications: 15 Nov 2018, 14:30 - 22 Nov 2018, 16:12
Submission of proposals: 22 Nov 2018, 16:12 - 30 Nov 2018, 16:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrari de reparatii capitale a parcarii aferente cladirii nr.162 din bd Stefan cel Mare si Sfint. municipiul Chisinau
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
The contact person
Full name
Victor Gorgos
Contact phone
022250289
Purchase data
Date created
15 Nov 2018, 13:50
Date modified
27 Mar 2019, 13:28
Estimated value (without VAT)
772 000 MDL
Achizitii.md ID
21001502
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Contract period
7 Dec 2018 16:27 - 28 Dec 2018 16:27
List of positions
1)
Title
Lucrari de reparatii capitale a parcarii aferente cladirii nr.162 din bd Stefan cel Mare si Sfint. municipiul Chisinau CPV: 45453000-7 - Overhaul and refurbishment work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
Lot documents
formularul f3.12 declaratie privind personalul de specialitate.docx
Declarație privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului conform Formularului F3.12 cu aplicarea ștampilei și semnăturii
15.11.18 14:30
formularul f3.6 declaratie privind conduita etica si neimplicarea in practici frauduloase.docx
Formularul F3.6 confirmat prin aplicarea ştampilei şi semnăturii Participantului
15.11.18 14:30
formularul f3.11 declaratie privind dotarile specifice,utilajul si echipamentul necesar ......docx
Formularul F3.11 cu aplicarea ștampilei și semnăturii. Documentele care atestă faptul că operatorul economic se află în posesia utilajelor,instalațiilor și/sau echipamentelor,acestea fiind fie în dotare proprie,fie închiriate,necesare îndeplinirii contractului
15.11.18 14:30
formularul f3.7 formular informativ despre ofertant.docx
Formularul F3.7 confirmat prin aplicarea ştampilei şi semnăturii Participantului
15.11.18 14:30
formularul f3.9 experienta similara.docx
Formularul F3.9 confirmat prin aplicarea ştampilei şi semnăturii Participantului
15.11.18 14:30
formularul f3.10 declatiile privind lista principalelor lucrari executate in ultimul an de activitate.docx
Declarație privind lista principalelor lucrări executate în ultimul an de activitate, conform Formularului F3.10 cu aplicarea ștampilei și semnăturii Participantului
15.11.18 14:30
formularul f3.3 grafic de executare a lucrarilor.docx
Formularul F3.3 confirmat prin semnătură şi ştampila Participantului
15.11.18 14:30
formularul f3.2 scrisoare de garantie bancara.docx
Formularul F3.2 Garanția bancară pentru ofertă va constitui 1% din valoarea ofertei fara TVA Oferta va fi însoţită de o Garanţie pentru ofertă (emisă de o bancă comercială) conform formularului F3.2 din secţiunea a 3-a – Formulare pentru depunerea ofertei sau Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare: Beneficiarul plăţii: DIRECŢIA GENERALĂ PENTRU ADMINISTRAREA CLĂDIRILOR GUVERNULUI R.M.mun.Chișinău Denumirea Băncii: Ministerul Finantelor – Trezoreria de Stat Codul fiscal: 1006601001045 IBAN: MD12TRPCAA518410A00604AA cu nota “Pentru garanţia pentru ofertă la COP nr. 21001502 din 30.11.2018 "
15.11.18 14:30
formularul f3.1 oferta.docx
Formularul F3.1 Originalul,confirmat prin semnătură şi ştampila Participantului
15.11.18 14:30
formularul f3.5 declaratie de neincadrare..legea 131 din 03.07.2015.docx
Formularul F3.5 confirmat prin aplicarea ştampilei şi semnăturii Participantului
15.11.18 14:30

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Staci Grup

Normalized price: 626 693,52 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: The bid is abnormally low
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SRL SONDICOM

Normalized price: 760 000,66 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

C.S.AQUAPARC CAPITALA SRL

Normalized price: 767 333,06 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

SRL NICANAS

Normalized price: 771 564,87 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications