1
Enquiry period
with 13.11.2018 11:53
to 20.11.2018 13:50
2
Bidding period
with 20.11.2018 13:50
to 27.11.2018 13:50
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT 524 700 MDL
Period of clarifications: 13 Nov 2018, 11:53 - 20 Nov 2018, 13:50
Submission of proposals: 20 Nov 2018, 13:50 - 27 Nov 2018, 13:50

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de desfacere și demolare a ferestrelor vechi, montarea ferestrelor confecționate din profil de mase plastice, tencuieli cu mortar var-ciment în jurul tocurilor și prevazurilor la ferestre, finisare și vopsire.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Calea Iesilor 21
Web site
---
The contact person
Full name
Valentina Țîpu
Contact phone
068338446
Purchase data
Date created
13 Nov 2018, 11:53
Date modified
4 Dec 2018, 8:37
Achizitii.md ID
21001334
CPV
45421130-4 - Instalare de uşi şi ferestre
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Instalare de ferestre
Budget: 524700.0 MDL
Complete
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini ferestre.signed.pdf caiet de sarcini ferestre.signed.pdf
Bidding Documents
Caiete de sarcini care include lista cu cantități, documentele de atribuire a operatorilor economici și cerințele de evaluare a cererei ofertei de preț.
13.11.18 11:53
raport de verificare a devizului de cheltuieli.pdf raport de verificare a devizului de cheltuieli.pdf
Evaluation Reports
Raportul de evaluare a devizului de cheltuieli
13.11.18 11:53
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.