Status complete
Estimated value without VAT 10 392 081 MDL
Period of clarifications: 13 Nov 2018, 13:09 - 21 Nov 2018, 10:00
Submission of proposals: 21 Nov 2018, 10:00 - 3 Dec 2018, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din instituțiile de învățămînt pe perioada ianuarie - decembrie 2019 conform necesităților DÎTS a Primăriei mun. Bălți
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
4 Dec 2018, 14:35
Estimated value (without VAT)
10 392 081 MDL
Achizitii.md ID
21001330
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
09100, MOLDOVA, mun.Chişinău, TEST, conform anexei
Contract period
1 Jan 2019 00:00 - 31 Dec 2019 00:00
List of positions
1)
Title
Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din instituțiile de învățămînt pe perioada ianuarie - decembrie 2019 conform necesităților LT ”N.Gogol” CPV: 55510000-8 - Canteen services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din instituțiile de învățămînt pe perioada ianuarie - decembrie 2019 conform necesităților DÎTS a Primăriei mun. Bălți CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
3)
Title
Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din instituțiile de învățămînt pe perioada ianuarie - decembrie 2019 conform necesităților LT ”M.Eminescu” CPV: 55510000-8 - Canteen services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
F 4.1 alimentarea copiilor 2019 LT N. Gogol
Technical Specifications
2 file
13.11.18 13:09
F 4.1 alimentarea copiilor 2019 DÎTS
Technical Specifications
4 file
13.11.18 13:09
anunt_de_participare ALIM GRAT
tenderNotice
4 file
13.11.18 13:09
Cerinte pe furnizor - ALIM GRAT
Technical Specifications
6 file
13.11.18 13:09
Anexa nr. 3 lista instituțiilor
Bidding Documents
1 file
13.11.18 13:09
DUAE - SERVICII ALIM GRAT
Bidding Documents
20 file
13.11.18 13:09
F 4.1 alimentarea copiilor 2019 LT M. Eminescu
Technical Specifications
2 file
13.11.18 13:09
documentatia_standard_servicii-36 file
Bidding Documents
36 file
13.11.18 13:09

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Î.M. APROVIZIONARE

Tender completed
Normalized price: 12 470 496,70 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: La etapa examinării și evaluării ofertei s-a constatat că operatorul economic a prezentat oferta în limita mijloacelor financiare, inclusiv TVA, alocate de autoritatea contractantă. Agentul economic a respectat toate cerințele obligatorii de calificare. Grupul de lucru a determinat cîștigătoare oferta ÎM ”Aprovizionare”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications