Status Cancelled
Estimated value without VAT 350 000 MDL
Period of clarifications: 12 Nov 2018, 12:11 - 22 Nov 2018, 10:46
Submission of proposals: 22 Nov 2018, 10:46 - 29 Nov 2018, 10:46

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de pază

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Grupul de lucru anulează procedura de achiziție publică din următoarele considerente:
1. Divergențele care apar în sistemul electronic M.Tender referitor la Planul de achiziție și Invitația de participare. Procedura COP inițiată în sistemul electronic la capitolul Planificarea achiziției arată Tipul procedurii – mică valoare.
2. Suma ofertei prezentate 381 600 lei fără TVA depășește suma pentru COP planificată 350 000 lei fără TVA.
3. Participarea unui singur operator economic la COP , fără aplicarea licitației electronice - Legea nr.131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, Articolul 71. p. b; c; d; și HG nr. 987 din 10.10.2018 Regulamentul privind achiziția bunurilor și serviciilor prin COP Cap.4 , p. 33, 34 .
Date of cancellation
15 Dec 2018, 11:28
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Web site
---
The contact person
Full name
Ţurcanu Aliona / Ţîhoţki Vladimir
Contact phone
022275121 / 022270786
Purchase data
Date created
20 Nov 2018, 10:46
Date modified
15 Dec 2018, 11:28
Achizitii.md ID
21001258
CPV
79713000-5 - Servicii de pază
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de pază
Budget: 350000.0 MDL
Cancelled
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.