Status complete
Estimated value without VAT 25 200 MDL
Period of clarifications: 6 Nov 2018, 12:07 - 12 Nov 2018, 17:33
Submission of proposals: 12 Nov 2018, 17:33 - 19 Nov 2018, 17:48
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Format imprimare: inclusiv A4
Tehnologie de printare: laser monocrom
Rezolutie de imprimare: 1200*1200dpi
Viteza de printare: min 30ppm
Interfata: Ethernet (RJ-45), USB 2.0
Resurs de imprimare: 40000 pagini în luna
Regim Fata-Verso: automat
min: 24 luni garanție
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo 1
The contact person
Full name
Mariana Moraru; Liubovi Romaha; Arcadi Malearovici
Contact phone
022 44-60-98
Purchase data
Date created
5 Nov 2018, 15:14
Date modified
21 Nov 2018, 12:08
Estimated value (without VAT)
25 200 MDL
Achizitii.md ID
21000895
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo 1, et.12
Contract period
30 Nov 2018 11:56 - 31 Dec 2018 18:18
List of positions
1)
Title
Imprimantă Duplex CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 6.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini_LP.pdf caiet de sarcini_LP.pdf
Bidding Documents
CAIET DE SARCINI pentru Licitația deschisă privind achiziționarea: Mașini de tipar, echipament informatic și articole conexe
6.11.18 12:07
documentatia_standard_bunuri CTICE.pdf documentatia_standard_bunuri CTICE.pdf
Bidding Documents
Documentația standard pentru realizarea achizițiilor de bunuri Mașini de tipar, echipament informatic și articole conexe
6.11.18 12:07
caiet de sarcini_LP (MODIFICATĂ).pdf caiet de sarcini_LP (MODIFICATĂ).pdf
Bidding Documents
CAIET DE SARCINI (MODIFICATĂ) pentru Licitația deschisă privind achiziționarea: Mașini de tipar, echipament informatic și articole conexe
7.11.18 10:31
documentatia_standard_bunuri CTICE (MODIFICATĂ).pdf documentatia_standard_bunuri CTICE (MODIFICATĂ).pdf
Bidding Documents
Documentația standard (MODIFICATĂ)pentru realizarea achizițiilor de bunuri Mașini de tipar, echipament informatic și articole conexe
7.11.18 10:31
Lot documents
Specificații de tehnice_4.1.pdf
Specificarea tehnică deplină solicitată de către autoritatea contractantă
6.11.18 12:07
anexa nr.1_177.pdf
Formularul standard al Documentului Unic de Achiziții European
6.11.18 12:07
Specificații de preț_4.2.pdf
Specificații de preț
6.11.18 12:07

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Aproservice-X

Tender completed
Normalized price: 24 900 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Propunerea financiară - cel mai mic preț Propunerea tehnică - corespunde specificației tehnice Documentul unic de achiziții european - complet.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications