Select the type of procedure
Commercial procurement
21000730
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
583 333 MDL
Period of clarifications:
1 Nov 2018, 15:49 - 8 Nov 2018, 14:00
Submission of proposals:
8 Nov 2018, 14:00 - 15 Nov 2018, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de elaborare a documentației de proiect «Reconstrucția blocului alimentar»
Information about the cancellation
The reason of cancellation
La etapa de evaluare s-a constatat că caietul de sarcini nu a fost întocmit corespunzător, unele cantități fiind indicate incorect. Din acest motiv, grupul de lucru decide anularea procedurii de achiziție, conform Legii 131/15, art.71, alin. 1, litera (g) ”pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective.” Urmează să fie inițiată o nouă procedură de achiziție, cu revizuirea caietului de sarcini.
Date of cancellation
17 Dec 2018, 9:05
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
The contact person
Purchase data
Date created
2 Nov 2018, 9:06
Date modified
17 Dec 2018, 9:05
Achizitii.md ID
21000730
MTender ID
CPV
71242000-6 - Pregătire de proiecte şi proiectare, estimare a costurilor
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de elaborare a documentației de proiect «Reconstrucția blocului alimentar»
Budget: 583333.0 MDL
Cancelled
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK