Status Cancelled
Estimated value without VAT 155 000 MDL
Period of clarifications: 21.05.19 14:51 - 23.05.19 17:00
Submission of proposals: 23.05.19 17:00 - 29.05.19 11:00
Auction start date: 30 May 2019 11:08

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Projectoare LED necesare pentru iluminarea Pieții Marii Adunări Naționale în mun. Chișinău, Moldova (durata de exploatare – minim 100 000 ore; garanţie – minim 60 luni; temperatura de lucru : – 40 + 50 grade Celsiu).
Information about the cancellation
The reason of cancellation
omisiunii, care face imposibilitatea petrecerea procedurii și încheierea contractului
Date of cancellation
27 May 2019, 16:09
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2004, Moldova, Republic of, mun. Chisinau, mun.Chişinău, str.Serghei Lazo, 48A
Web site
---
The contact person
Full name
Plemeannic Anatolii
Contact phone
---
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
155 000 MDL
The minimum downward of the price
1 550 MDL
Date of last modifications
27 May 2019 16:09
ID
2b939821ae2b410b9e3ca2d9d5d567d5
List of positions
1)
Title
Projectoare LED CPV: 44400000-4 - Miscellaneous fabricated products and related items
Delivery address: MD-2004, MD, mun. Chisinau, mun.Chişinău, str. Izmail 112
Delivery period: 31 May 2019 11:00 - 17 Jun 2019 17:00
Quantity: 34
Unit of measurement: piece
Documents of the procurement procedure
Date:
21 May 2019, 17:07
Question's name:
Specificaţie tehnică
Question:
Pentru efectuarea calculelor in Dialux indicati clasa de iluminat necesara in conformitate cu standardul sau normativul de referinta, unde in afara de nivelul de iluminat sa știm cerintele de uniformitate generala a iluminarii.
Date:
21 May 2019, 17:18
Question's name:
Specificaţie tehnică
Question:
Planul pentru calcule Dialux include și partea carosabila? Cerintele de iluminat sunt aceleași la partea carosabila și la partea pietonala? Sau trebue sa luam in consideratie traficul intens pe parte carosabila?
Date:
21 May 2019, 17:35
Question's name:
Specificaţie tehnică
Question:
Cerința nivelului de iluminat mediu - 21 lx nu este un nivel scăzut pentru PMAN? Având in vedere că, pe bd. Stefan cel Mare nivelul de iluminat mediu este - 30 lx, clasa de iluminat M1(A1), și că carosabilul este parte componenta a PMAN.
Date:
21 May 2019, 18:29
Question's name:
e doar ca clarificare
Question:
Din informatia prezentata se intelege ca partea pietonala nu este o sarcina a iluminarii, sarcina cuprinde iluminarea zonei, ca zona de parcare. Ulterior, clasa de iluminat A1 e indicat eronata.Conform NCM c.04.2:2017, tabelu 14, pag. 35 se va vedea ca ca bd. Stefan cel Mare face parte din categoria obiectelor - Centrul Urban, strada ce va fi de categoria A3 sau A4. Deci in nici un caz A1 care se refera la Magistrale auto REPUBLICANE. Luand in considerare ca viteza de deplasare e de 50 km/h, iar numarul de bezi e 6 (cate 3 pe sens) deci clasa e a4. Daca vom verifica tabelul 15 - vom vedea ca Emed e de 20 lx. Deci comentariu ofertantului in conditiile de mai sus sunt nerelevante, iar solicitarea Autoritatii pare a fi una corecta
Date:
21 May 2019, 18:48
Question's name:
Dupa CEN/TR 13201-1:2014
Question:
Daca vom aplica standardul international, atunci din cifra 6 vom scadea Viteza de deplasare - (-1) punct volum de trafic - 1 punct Compozitie trafic - 2 pct. separare benzi - 1 pct Intensitate intersectii - 0 pct Vehicule parcate - 0 pct lumina de ambianta - (-1 pct) - se va aplica 0 navigare - e clar ca e ușoară pe sectorul dat - 0 pct M=6-(-1) -1-2-(-1) = M4 Inca o eroare a celui ce a indicat anterior.
Date:
21 May 2019, 18:54
Question's name:
iar daca tot vorbim de M1 - nu necesita raspuns, decat ca obligatie de introduce ceva pentru depasire
Question:
Daca tot vorbim de M1 - - nici teoretic aceasta clasa nu poate fi in orase, pt. ca M1 este un tip de strada cu viteza de deplasare a vehiculelor foarte mare. Iar daca am lasa viteza de o parte, atunci strazi M1 ar fi cele unde intersectiile sunt la fiecare 300 m, cu dificultate sporita in trafic si drumuri unde sunt de vrei, fara benzi de separare. Oricat nu ne-am stradui, IN conditiile RM unde Vmax e de 90 km/h in 99% din cazuri, M1 e prea putin probabil de aplicat
Date:
22 May 2019, 08:43
Question's name:
Specificaţie tehnică
Question:
Clasa de iluminat proiectată și existentă în prezent pe bd.Stefan cel Mare este M1(A1). Fapt existent, care definește nivelulde iluminat pentru partea carosabila. Dd.Stefan cel Mare fiind parte componenta a PMAN ar trebuii sa fie in uniformitate cu toata strada, dar partea pietonala in uniformitate cu carosabilul. PMAN nu este loc pentru parcare și nici piața unui centru raional, este Piața Centrală a Capitalei. Standardul reglamentează nivelul minim, dar normele de iluminare se admit de mărit prin acord cu administraţia oraşului. Nu credem că pentru PMAN este cazul de aplicare a niveluluide iluminat minimal posibil.
Date:
22 May 2019, 09:10
Question's name:
Adresa clarificărilor
Question:
Întrebările de clarificare sunt adresate Autorității contrectante și persoanelor raspunzătoare de ambientul luminos ai Capitalei, care cunosc situatia existentă și proiectele implimentate. Nu este cazul de intervenție cu clarificări a persoanelor necompetente si cointeresate numai în aplicarea puterii de 150-160W, prin argumentarea nivelului de iluminat scăzut față de cel necesar. Care este scopul schimbării a 20 lx existenți pe 21 lx fara cerințe de uniformitate?
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications