1
Enquiry period
with 18.04.2019 10:28
to 21.04.2019 10:02
2
Bidding period
with 22.04.2019 10:02
to 24.04.2019 10:02
3
Auction
25.04.2019 12:01
4
Qualification
5
Bids have been evaluated

Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 36 093,75 MDL
Period of clarifications: 18.04.19 10:28 - 21.04.19 10:02
Submission of proposals: 22.04.19 10:02 - 24.04.19 10:02
Auction start date: 25 Apr 2019 12:01

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform caietului de sarcini și anexă nr.1(criterii de evaluare), nr. 2 (Condiții obligatorii pentru operatorii economici participanți
pentru încheierea contractului.)
1. Operatorii economici vor respecta meniului – model și prețul pentru alimentarea a elevilor, care va constitui în sumă de 38,50 lei/zi per/elev cu TVA.
2. Meniul de repartiţie se perfectează de către lucrătorul medical și tehnologul angagat și salarizat de către operatorul economic, în conformitate cu legislației în vigoare. Directorul taberei de odihnă va aproba meniul zilnic.
3. Asigurarea condițiilor sanitaro-igienice necesare, păstrarea, prepararea şi repartizarea produsului finit în conformitate cu specificul şi particularităţile înaintate către alimentarea elevilor. Asigurarea calității a produselor alimentare achiziţionate.
4. Respectarea obligațiunilor funcționale ale angajaţilor blocurilor alimentare, în conformitate ligislației în vigoare.
5. Personalul angajat de către operatorul economic în mod obligatoriu să dispună de instruirea igienică, control medical, iar pentru specialiști minimul necesar de studii pentru activitate în domeniul serviciilor de alimentație a copiilor. Personalul angajat să fie asigurat cu echipament personal necesar pentru lucru.
6. Prepararea şi prelucrarea culinară a produselor alimentare se efectuează în corespundere cu cerinţele tehnologice de pregătire a bucatelor în blocul alimtentar al taberelor de odihnă.
7. Distribuirea bucatelor se permite numai după ce lucrătorii medicali ( angajații taberei și a operatorului ecomic)au apreciat calitatea organoleptică a fiecărui fel de bucate, cum ar fi: aspectul, culoarea, consistenţa, mirosul şi gustul. Porţia pentru aprecierea calităţii se ia nemijlocit din vasele de pregătit. Rezultatele aprecierii se înregistrează într-un registru de rebutare a bucatelor.
8. Transportarea materiei prime se va organiza în modul, care va exclude poluarea lor. Produsele uşor alterabile se transportă în vase închise şi marcate. În anotimpul cald transportarea se efectuează în transport izotermic cu aparataj frigorific, pentru transportarea ce necesită timp de 3 ore și mai mult, fără el - nu mai mult de 1 oră. Pentru mijloacele de transport se prezintă pașaport sanitar sau autorizația sanitar-veterinară. Pentru șofer se prezintă carnetul medical (copiile autentificate prin ștampila și semnătura operatorului economic).
9. Operatorul economic va asigura spălarea veselei, curățenia în cantină și în blocul alimentar utilizând produsele de curățire (pentru degresarea veselei în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.) din cont propriu.
La solicitarea Autorității Contractante operatorul economic vor prezenta toată informația și acte solicitate în termen de o zi.
Furnizorul va asigura servicii de alimentare timp de 15 zile pe perioada estivală a anului 2019
începând cu data de 03.06.2019 - 21.06.2019 pentru 75 copii
**** Respectiv: 75 persoane x 15 zile = 1125 porții x 38,50 lei /zi cu TVA = 43312,50, 00 lei. Fără TVA-36093,75 lei
*** Suma alocată per/elev constituie 38,50 lei/zi/ele cu TVA.
*** Evaluarea ofertei după criteriul - cea mai bun raport calitate-preț
ATENȚIE CRITERIU DE EVALUARE ESTE CEL MAI BUN RAPORT CALITATE PREȚ. PREȚUL ESTE FIXAT ȘI NU POATE FI MODIFICAT.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, Moldova, Republic of, mun. Chisinau, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
The contact person
Full name
Inna Frunză
Contact phone
---
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
36 093,75 MDL
The minimum downward of the price
144,38 MDL
Date of last modifications
14 May 2019 14:17
ID
0a7f2fb1bdd64d1583211ba0273a6294
List of positions
1)
Title
Servicii de alimentație pentru tabăra cu sejur de zi anul 2019 CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Delivery address: MD-2060, MD, mun. Chisinau, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Delivery period: 3 Jun 2019 10:04 - 21 Jun 2019 10:04
Quantity: 1
Unit of measurement: piece
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
Documentația tabara cu sejur de zi .doc
Evaluation Criteria
18.04.19 10:28
Caiet de sarcini Tabăra cu sejur de zi 2019.doc
Technical Specifications
18.04.19 10:28
Participants list
Qualification
1
Participant(s) name(s):

ISAP"Bucuria-el

Normalized price: 36 093,75 MDL
Status: Winner
“Servicii de alimentație pentru tabăra cu sejur de zi anul 2019”
Corespunde cerințelor
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Auction
1
Participant(s) name(s): ISAP"Bucuria-el
Normalized price: 36 093,75 MDL
Documents provided with the proposal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications