Status Cancelled
Estimated value without VAT 90 000 MDL
Period of clarifications: 20.02.19 11:11 - 22.02.19 11:09
Submission of proposals: 22.02.19 11:09 - 27.02.19 11:09
Auction start date: 28 Feb 2019 13:27

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de reparare (regenerare), reîncărcare și întreținere a cărtușelor pentru imprimante și xerox.
Information about the cancellation
The reason of cancellation
SRL ”Aurmilion”
Se respinge oferta prezentată de către SRL ”Aurmilion” din următoarele motive:
- potrivit p.3.2 al invitației de participare se solicită prezentarea de către ofertanți a certificatului de efectuare sistematică a plăților impozitelor, contribuțiilor. SRL Aurmilion a prezentat certificatul nr. A1903839 din 30.01.2019 care este valabil pînă la data de 14.02.2019, respectiv este expirat, ceea ce nu corespunde cerințelor solicitate.

SRL ”Smart Print”
Se respinge oferta prezentată de către SRL ”Smart Print” din următoarele motive:
- potrivit p.3.2 al invitației de participare se solicită prezentarea de către ofertanți a certificatului de efectuare sistematică a plăților impozitelor, contribuțiilor. SRL Smart Print a prezentat certificatul nr. A1903873 din 30.01.2019 care este valabil pînă la data de 14.02.2019, respectiv este expirat, ceea ce nu corespunde cerințelor solicitate.
Date of cancellation
4 Mar 2019, 10:47
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2023, Moldova, Chisinau, Ciocana, str.Varnița, 22
The contact person
Full name
Maria Gaja
Contact phone
---
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
90 000 MDL
The minimum downward of the price
2 700 MDL
Date of last modifications
4 Mar 2019 10:47
ID
c48d811339ab49d6b41288a511859cba
List of positions
1)
Title
Servicii de reparare (regenerare), reîncărcare și întreținere a cărtușelor pentru imprimante și xerox. CPV: 50313000-2 - Maintenance and repair of reprographic machinery
Delivery address: MD 2023, MD, mun. Chisinau, Ciocana, str.Varnița, 22
Delivery period: 28 Feb 2019 11:11 - 31 Dec 2019 11:11
Quantity: 14
Unit of measurement: piece
Documents of the procurement procedure
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Date:
20 Feb 2019, 11:48
Question's name:
de care acte confirmative merge vorba, identificati varog lista de acte care trebuie sa fie prezentate, si bu ce forma
Question:
cerințelor tehnice la deservirea cartușelor se solicită prezentarea de către ofertanți a documentelor ce confirmă accesul la personalul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a obiectului contractului (ingineri, curieri suficienți pentru eficacitatea lucrărilor efectuate), se vor anexa acte confirmative
Answer (20 Feb 2019, 13:17):
se prezintă lista colaboratorilor implicați în executarea contractului confirmate cu semnătura și ștampila operatorului economic
Date:
20 Feb 2019, 13:56
Question's name:
prezentarea listei angajati
Question:
la licitatia preceenta am anexati acte confimative ingineri, curieri, ordin de angajare ce semnatura si tampila operatorului , dstra ne-ati descalificat,
Answer (21 Feb 2019, 08:46):
prezentativă cine sunteti pentru a vă oferi clarificări la oferta dvs
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications