Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 28 000 MDL
Period of clarifications: 13.02.19 09:38 - 14.02.19 10:00
Submission of proposals: 15.02.19 10:00 - 17.02.19 10:00
Auction start date: 18 Feb 2019 11:18

Supplier technical support:

(+373) 79999801

procurarea produselor de cofetărie
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, Moldova, Chisinau, Chișinău, str. Mihai Viteazu 2
Web site
---
The contact person
Full name
Lilia Girbu
Contact phone
---
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
28 000 MDL
The minimum downward of the price
840 MDL
Date of last modifications
17 Feb 2019 10:04
ID
d1e8ecb99b6942e797865259ed9bbcc5
List of positions
1)
Title
procurarea produselor de cofetărie CPV: 15810000-9 - Bread products, fresh pastry goods and cakes
Delivery address: 2004, MD, mun. Chisinau, Chișinău, str. Mihai Viteazu 2
Delivery period: 18 Feb 2019 10:00 - 31 Dec 2019 10:00
Quantity: 354
Unit of measurement: kilogram
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
lista produselor de cofetărie.docx
Contract Proforma
13.02.19 09:38
Date:
13 Feb 2019, 10:09
Question's name:
CLARIFICARE
Question:
Cadourile pentru copii pot fi propuse doar in perioada sarbatorilor de iarna. Revedeti sortimentul, in caz contrar riscati si de aceasta data sa nu aveti propuneri.
Answer (13 Feb 2019, 10:36):
în caietul de sarcini este menționat, că livrarea va fi executată la solicitarea Beneficiarului.
Date:
13 Feb 2019, 12:51
Question's name:
CLARIFICARE
Question:
Raspunsul dstra, la fel ca si continutul caietului de sarcini, este unul incompetent. Ne iertati pe ntru acest calificativ, dar spune-ti cum pot fi achizitionate cadouri la inceputul anului? Reiesind din asa abordari avem un sistem de achizitii defectuos.
Answer (13 Feb 2019, 13:54):
Achiziționarea produselor de cofetărie este în scopul organizării şi desfăşurării programelor festive şi manifestărilor cultural-artistice din cadrul sărbătorilor naţionale, tradiţionale şi internaţionale în sectorul Buiucani. Este evident, că pentru fiecare manifestare în parte va fi solicitat asortimentul și cantitatea necesară și corespunzătoare pentru activitatea culturală organizată.
Date:
13 Feb 2019, 14:18
Question's name:
CLARIFICARE
Question:
Este alogic sa continuam acest ping-pong. Dstra nu ati inteles esentialul: cum poti solicita un produs la inceput de an cand nu esti in cunostinta de cauza daca ele vor mai fi produse si la ce pret?
Answer (13 Feb 2019, 15:00):
la achiziția dată se vor înscrie participanții care știu a citi caietul de sarcini
Date:
13 Feb 2019, 15:07
Question's name:
CLARIFICARE
Question:
Raspuns fenomenal. Vor participa ca si prima data. Va uram succese. Si cizelati raspunsurile, pentru ca va citeste o lume intreaga. deasemenea nu uitati sa sunteti in serviciul contribuabililor si aveti sarcina sa aplicati principiul AP "valoare pentru bani"
Answer (13 Feb 2019, 15:53):
Vă suntem recunoscători pentru comentariul Dumneavoastră
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".
Clarifications