1
Enquiry period
with 12.02.2019 13:53
to 13.02.2019 17:00
2
Bidding period
with 13.02.2019 17:00
to 15.02.2019 17:00
3
Auction
with 18.02.2019 12:53
to 18.02.2019 13:14
4
Qualification
5
Bids have been evaluated

Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 10 000 MDL
Period of clarifications: 12.02.19 13:53 - 13.02.19 17:00
Submission of proposals: 13.02.19 17:00 - 15.02.19 17:00
Auction start date: 18 Feb 2019 12:53

Supplier technical support:

(+373) 79999801

The history of the auction
Servicii de reparare, reincarcare, intretinere si procurare a cartuselor pentru imprimante si xerox pe parcursul anului 2019 la necesitate și solicitare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2062, Moldova, Republic of, mun. Chisinau, mun.Chişinău, str. Burebista 93
Web site
The contact person
Full name
CAP Centrul de Asistenta si Protectie a VPVTFU
Contact phone
---
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
10 000 MDL
The minimum downward of the price
100 MDL
Date of last modifications
21 Mar 2019 16:56
ID
07873c88f7aa4f229a7d73a4d607ca96
List of positions
1)
Title
Servicii de reparare, reincarcare, intretinere si procurare a cartuselor pentru imprimante si xerox CPV: 50313000-2 - Maintenance and repair of reprographic machinery
Delivery address: MD-2062, MD, mun. Chisinau, mun.Chişinău, str. Burebista 93
Delivery period: 18 Feb 2019 13:49 - 31 Dec 2019 17:00
Quantity: 11
Unit of measurement: month
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
Participants list
Qualification
1
Participant(s) name(s):

Aurmilion SRL

Normalized price: 900 MDL
Status: Winner
Oferta corespunde cerințelor indicate în caietul de sarcini
Oferta corespunde cerințelor indicate în caietul de sarcini
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Auction
1
Participant(s) name(s): Aurmilion SRL
Normalized price: 900 MDL
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s): Smart Print SRL
Normalized price: 925 MDL
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Date:
12 Feb 2019, 14:51
Question's name:
Cantitatea de servicii!!!
Question:
Caietul de sarcini este greșit la capitolul cantității servicilor solicitate. Vom avea necesitate de prestarea serviciilor mai des (la solicitare), nu doar o singură dată- acesta este cauza anularii licirariei care a avut loc pe 06.02.19. De ce in caetul de sarcini curent au ramas neschimbate cantitatile de servicii? Indicati va rugam frumos, cantitatea de servicii de care aveti nevoie.
Answer (12 Feb 2019, 15:14):
Buna ziua, Nu cunoastem de cite ori pe parcursul anului vom avea nevoie de a reincarca cartusele si de cite ori acestea se vor finisa. Din acest motiv am indicat ”pe parcursul anului la necesitate si solicitare”.
Date:
12 Feb 2019, 16:24
Question's name:
.
Question:
"""" Caietul de sarcini este greșit la capitolul cantității servicilor solicitate. Vom avea necesitate de prestarea serviciilor mai des (la solicitare), nu doar o singură dată. Documentele încărcate ce confirmă anulare vor apărea în scurt timp. Reîncarcați pagina"" Nimeni nu intelege ce doriți!!! Ați anulat o licitație și ați făcut una exact așa!!! Rugam insistent de a face clarificari pentu toti
Answer (12 Feb 2019, 16:41):
Caietul de sarcini este întocmit corect. Este clar indicat denumirea și cantitatea dispozitivelor care necesită deservire pe parcursul anului 2019 - 11 luni rămase (încărcare cu toner, regenerare cartiridj, procurare cartridj, ș.a.servicii) - la necesitate. Conbtractul se v-a încheia la suma totală, cîștigătorul fiind desemnat conform specificației de preț și tehnică propuse, criteriul fiind - cel masi mic preț pentru serviciile solicitate. Vă mulțumim.
Date:
12 Feb 2019, 16:28
Question's name:
Complect de acord!!!
Question:
Nimeni nu intelege ce doriți!!! Ați anulat o licitație și ați făcut una exact așa!!! Rugam insistent de a face clarificari pentu toti. Pierdeti timpul nostru si al vostru
Date:
12 Feb 2019, 16:48
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Păi dacă considerați că caietul de sarcinii e corect atunci explicații pentru toți dece ați anulat achiziția anterioară?
Date:
13 Feb 2019, 00:28
Question's name:
Cazuri similare
Question:
Noi am cîștigat o licitație la instituția dată și a fost anulată din cauză că prețul itinial nu era același indicat după licitație . Unde este profesionalismul ??? Sa faci o oferta necesita timp și bani, da voi le anulați de parcă ar fi o joacă.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications