Status Complete
Estimated value without VAT 85 000 MDL
  • Winner: Aurmilion SRL
  • Cost: 56 000 MDL
  • Saved: 34.12 %
  • Of participants: 5
Period of clarifications: 22.01.19 16:25 - 23.01.19 17:00
Submission of proposals: 23.01.19 17:00 - 28.01.19 10:00
Auction start date: 29 Jan 2019 11:19

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Printer copy mashine Canon MF-4018
Printer LJ HP 1020 14ppm
Printer MFD Canon i-Sensys MF4430
Copier Canon iR 2018
Printer MFD Canon i-Sensys MF4120
Printer MFD Canon i-Sensys MF4340 D
Printer MFD Canon i-Sensys MF4410
Printer MFD Canoni-Sensys MF4150
Printer Canon LBP-6000
Printer Canon LBP 3010
Printer Canon i-Sensys LBP6030 WIFI
Printer Canon i-Sensys LBP6030
Printer Canon LBP-6020
Printer Canon LBP 2900
Printer MFD Canon i-Sensys MF 231
Imprimanta MDF Canon i-Senssys MF-216n
Printer HP Laser Jet 1018
Printer Epson L 100
HP Laser Jet CP 1025 color
Printer MFD Epson WorkForce Pro WF-M5690 DWF
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2011, Moldova, Republic of, mun. Chisinau, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
The contact person
Full name
Lăcrămioara Crudu
Contact phone
---
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
85 000 MDL
The minimum downward of the price
850 MDL
Date of last modifications
30 Mar 2019 10:31
ID
e47d984c6f1f4653abef9fef0e59fe24
List of positions
1)
Title
Servicii de întreținere și reparare a perifericelor informatice pentru anul 2019 CPV: 50323000-5 - Maintenance and repair of computer peripherals
Delivery address: MD-2011, MD, mun. Chisinau, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Delivery period: 25 Jan 2019 10:00 - 31 Dec 2019 18:00
Quantity: 1
Unit of measurement: service unit
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
Documente obligatorii.docx
Bidding Documents
22.01.19 16:25
Caiet de sarcini 2019.docx
Technical Specifications
22.01.19 16:25
Participants list
Qualification
1
Participant(s) name(s):

Smart Print SRL

Normalized price: 1 400 MDL
Status: Disqualified
Nu corespunde cerințelor de calificare și selecție.
- oferta este anormal de scăzută potrivit art. 70 al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice; - oferta financiară nu are un preț fixat; - ofertantul nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție; - răspuns la notificarea nr. 01/c-5-107 din 07.02.2019 a fost expediat prin e-mail, instituția solicitând de fapt pe suport de hârtie confirmată prin semnătura autorizată și ștampila umedă.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Digital Design

Normalized price: 20 000 MDL
Status: Disqualified
Nu corespunde cerințelor de calificare și selecție.
- oferta este anormal de scăzută; - oferta nu corespunde cerinţelor expuse în documentaţia de atribuire; - detalii și precizări privind prețul anormal scăzut al ofertei conform solicitării instituției din 07.02.2019 nu au fost prezentate.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

IMPRESO-PRINT SRL

Normalized price: 27 000 MDL
Status: Disqualified
Nu corespunde cerințelor de calificare și selecție.
- oferta este anormal de scăzută; - ofertantul nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție; - experiența similară lipsește; - detalii și precizări privind prețul anormal scăzut al ofertei conform solicitării instituției din 07.02.2019 nu au fost prezentate.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Tonersistem

Normalized price: 55 350 MDL
Status: Disqualified
Nejustificarea prețului ofertei anormal de scăzut.
- nu a prezentat detalii și precizări privind oferta anormal de scăzută, conform solicitării instituției din 07.02.2019.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

Aurmilion SRL

Tender completed
Normalized price: 56 000 MDL
Status: Winner
Corespunde cerințelor de atribuire a contractului
Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către instituție.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Auction
1
Participant(s) name(s): Smart Print SRL
Normalized price: 1 400 MDL
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s): Digital Design
Normalized price: 20 000 MDL
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s): IMPRESO-PRINT SRL
Normalized price: 27 000 MDL
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s): Tonersistem
Normalized price: 55 350 MDL
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s): Aurmilion SRL
Normalized price: 56 000 MDL
Documents provided with the proposal
Contract
View contract
The history of the auction
View auction
Date:
22 Jan 2019, 16:52
Question's name:
Experiența similară
Question:
Este necesar de a dovedi experiența de lucru, minim 3 ani, prezentînd cel puțin 5 contracte executate. ????????? Pentru ce?????? nui destul Extrasul????
Answer (23 Jan 2019, 12:59):
Bună ziua, Extrasul nu confirmă faptul că au fost respectate cu bună credință clauzele contractuale.
Date:
22 Jan 2019, 16:57
Question's name:
Evaluarea, cum va avea loc evaluarea, pentru ce cantitate, 60? sau 1
Question:
Evaluarea, cum va avea loc evaluarea, pentru ce cantitate, 60? sau 1
Answer (23 Jan 2019, 13:00):
Procesul de evaluare a ofertelor va avea loc potrivit criteriului cel mai mic preț (fapt indicat în fișierul anexat ,,Documente obligatorii") În ceea ce privește cantitatea de pînă la 60 și 1, reieșind din denumirea obiectului achiziției (...pentru anul 2019) cantitatea este indicată anuală pentru fiecare model de cartușe.
Date:
22 Jan 2019, 16:58
Question's name:
Reparația imprimante:
Question:
de toner nu aveti nevoie? Incarcarea cartuselor!? Am inteles corect! doar reparatie este necesar? Specificati va rog corect despre ce merge vorba!
Answer (23 Jan 2019, 13:00):
Achiziționăm servicii de reîncarcarea și regenerarea cartușelor, reparația imprimantelor (la necesitate). Toner nu achiziționăm!!!!!
Date:
23 Jan 2019, 12:19
Question's name:
Perioada de actualizare!!!!
Question:
Perioada de actualizare este pentru clarificarea tuturor intrebarilor inaintate. De ce nu raspundeti la intrebari?!!! Incompetenta formarii cererii pentru oferta duce la anularea licitatiei. Pierdem timpul si noi si voi!!!
Answer (23 Jan 2019, 13:00):
Termenul limită pentru clarificări este pînă la ora 17:00!!!!
Date:
23 Jan 2019, 12:21
Question's name:
Lăcrămioara Crudu
Question:
De ce n-ati indicat nici un numar de contact?
Answer (23 Jan 2019, 13:00):
În fișierul anexat ,,Documente obligatorii" este indicat numărul de contact. În scopul întocmirii ofertei corect este necesar să analizați fișierele anexate ce conțin toată informația necesară!!!
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications