Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 3 000 000 MDL
Period of clarifications: 18.01.19 13:46 - 24.01.19 13:42
Submission of proposals: 28.01.19 13:43 - 30.01.19 13:43
Auction start date: 31 Jan 2019 11:50

Supplier technical support:

(+373) 79999801

1. Obiectul contractului: Instalatiile de turnare a berii
2. Serviciile prestate:
2.1 Municipiul Chisinau – dezinfectia conform graficelor aprobate prealabil si conservarea la cerere
2.2 Regiune – dezinfectia conform graficelor aprobate prealabil, conservarea la cerere, montarea / demontarea la client retail, mici reparatii ce nu tin de capacitatea de racire a intalatiei
3. Plata: se achita lunar in baza lucrarilor de reparatie acumulate conform actelor de efectuare a lucrarilor pe perioada prestabilita (lunara) cit si a graficelor de dezinfectie stampilate & semnate de catre client retail
4. Tipul lucrarilor: anexate / agreate prealabil
5. Termenii generali de efectuarea lucrarilor, cu exceptia zilei de Duminica si Sarbatorilor oficiale:
5.1 Dezinfectie: conform graficelor si ghidului Efes prealabil aprobate
5.2 Conservare: la urmatoarea dezinfectie conform graficului dupa ce a fost instiintat
5.3 Montare / Demontare: 1-3 zile
5.4 Mici reparatii: max 2 zile
6. Cererile de reparatie si montare/demontare – sunt plasate de lucratorii Efes in Sistema, care pot fi vizualizate online si preluate/procesate instantaneu
7. Prelucrarea cererilor de reparatie & montare/demontare : Prestatorul va indeplini pentru fiecare cerere 2 cimpuri in Sistema Efes: Nr. actului de efectuare a lucrarilor si Data efectuarii acesteia
8. Lunar va fi generat registrul cererilor de reparatie cu verificarea automata a termenilor indicati
9. Confirmarea actelor de efectuare a lucrarilor – semnatura clientului retail + stampila / semnatura reprezentantului echipei de vinzari SR/TL/SM/Reprezentant Cooling Equipment
10. Cerinte catre Prestator:
10.1 Toată circulația echipamentului de la, către distribuitori etc. urmează să fie documentată strict prin acte de predare-primire, facturi, contracte, registre de evidență etc. Prestatorul va fi indicat în toate acte de predare/retragere în calitate de persoană terță ce efectuează lucrările de predare/retragere de la/spre client, din numele distribuitorului a echipamentului. În toate actele va fi indicat un loc separat pentru semnătura, nume și prenume reprezentantului Prestatorului, care este obligat să completeze aceste acte la efectuarea operațiunilor. Totodată, actele urmează a fi întocmite în 3 exemplare: un exemplar pentru client, un exemplar pentru distribuitor, un exemplar pentru Prestator. Exemplarul distribuitorului va fi predat acestuia de către Prestator după fiecare operațiune
10.2 Reprezentanții companiei Prestatorului vor asigura semnarea facturilor cu clienții, iar un exemplar al acestora va fi restituit către distribuitori, precum si transmiterea exemplarului de contract al clientului retail
10.3 Prestatorul va asigura verificarea tuturor instalațiilor înainte de montare
10.4 Prestatorul va asigura prima dezinfecție la client, imediat după instalarea echipamentului și conectarea acestuia la KEG
10.5 Instalațiile ridicate de la client vor fi restituite de către Prestator către reprezentantul responsabil al distribuitorului, în limita orelor de lucru, cu documentarea corespunzătoare a transferului
11. Responsabilitatile Efes / Distribuitori:
11.1 Distribuitorii urmează să desemneze o persoană, din rândul angajaților săi, responsabilă de evidența circulației echipamentului și de colaborarea cu Prestatorul
11.2 Toate documentele necesare predării/retragerii de la/spre client trebuie să fie pregătite de către distribuitor prealabil prezentării reprezentantului companiei Prestatorului și predate către acesta fără tergiversări
11.3 Distribuitorii urmează să implementeze un registru special pentru circulația documentelor, în care să fie asigurată evidența ieșirii și intrării contractelor, facturilor și altor acte;
11.4 Distribuitorii trebuie să asigure reprezentanților Prestatorului accesul la electricitate, apă și la alte utilități necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a sarcinilor acestora;
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2023, Moldova, Chisinau, Chisinau, Uzinelor 167
The contact person
Full name
Steluta Creanga
Contact phone
---
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
3 000 000 MDL
The minimum downward of the price
20 000 MDL
Date of last modifications
30 Jan 2019 13:46
ID
99bf802d22664673a59db258ba862af1
List of positions
1)
Title
Servicii dezinfectie, conservare, montarea/demontarea si reparatii a Instalatiilor de turnare a berii CPV: 90920000-2 - Facility related sanitation services
Delivery address: MD-2023, MD, mun. Chisinau, Chișinău, Uzinelor 167
Delivery period: 1 Feb 2019 13:43 - 31 Jan 2020 13:44
Quantity: 1
Unit of measurement: piece
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
Ghid.docx
Clarification of Tender Documents
18.01.19 13:46
Lista servicii reparatie.xlsx
Clarification of Tender Documents
18.01.19 13:46
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".
Clarifications