1
Enquiry period
with 15.01.2019 13:28
to 17.01.2019 12:00
2
Bidding period
with 17.01.2019 12:00
to 21.01.2019 12:00
3
Auction
with 22.01.2019 15:28
to 22.01.2019 15:55
4
Qualification
5
Bids have been evaluated

Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 121 000 MDL
Period of clarifications: 15.01.19 13:28 - 17.01.19 12:00
Submission of proposals: 17.01.19 12:00 - 21.01.19 12:00
Auction start date: 22 Jan 2019 15:28

Supplier technical support:

(+373) 79999801

The history of the auction
Servicii de administrare, mentenanță, asistență tehnică IT și asigurarea serviciilor de mentenanță, întreținere și reparații rețea internă, echipamente informatice din dotare(conform anunțului de participare).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2011, Republica Moldova, Chisinau, Chișinău, str. Costiujeni 5/1
The contact person
Full name
Alexandru Cebuc
Contact phone
---
E-mail
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
121 000 MDL
The minimum downward of the price
2 500 MDL
Date of last modifications
4 Feb 2019 15:06
ID
25f8ab961c024a8794bd923db69976f1
List of positions
1)
Title
Servicii de administrare, mentenanță, asistență tehnică IT și asigurarea serviciilor de mentenanță, întreținere și reparații rețea internă, echipamente informatice din dotare CPV: 50312000-5 - Maintenance and repair of computer equipment
Delivery address: MD-2011, MD, mun. Chisinau, Chișinău, str. Costiujeni 5/1
Delivery period: 28 Jan 2019 11:41 - 31 Dec 2019 11:42
Quantity: 1
Unit of measurement: piece
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
CAIET DE SARCINI.doc
Technical Specifications
15.01.19 13:28
ANUNȚ DE PARTICIPARE.docx
Bidding Documents
15.01.19 13:28
Participants list
Qualification
1
Participant(s) name(s):

"OFICIU AMG" SRL

Normalized price: 91 990 MDL
Status: Disqualified
Servicii de administrare, mentenanță, asistență tehnică IT și asigurarea serviciilor de mentenanță, întreținere și reparații rețea internă, echipamente informatice din dotare
În urma evaluării ofertei propuse s-a constat că lipsește licența de activitate, certificat care confirmă deţinerea de competenţe de nivel avansat în domeniul securităţii sistemelor informatice, certificate in standardele – ISO/IEC 27001/ ISO 9001 documente solicitate conform anunțului de participare punctul Nr.5, totodată prin scrisoarea Nr.29 din 24.01.2019 s-a solicitat să prezinte aceste documente în termen de 3 zile lucrătoare, dar fără rezultat pozitiv. În baza celor expuse mai sus şi conform Legii Nr. 131 din 03.07.2015, art.69 ,,Examinarea, evaluarea şi compararea ofertelor” punctul 6 - ,, Autoritatea contractantă nu acceptă oferta în cazul în care:a)ofertantul nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție, b) ”oferta nu corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire”, oferta SRL OFCIU AMG a fost respinsă.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Rapid Link SRL

Normalized price: 117 500 MDL
Status: Winner
Servicii de administrare, mentenanță, asistență tehnică IT și asigurarea serviciilor de mentenanță, întreținere și reparații rețea internă, echipamente informatice din dotare
Corespunde cerintelor solicitate
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Auction
1
Participant(s) name(s): "OFICIU AMG" SRL
Normalized price: 91 990 MDL
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s): Rapid Link SRL
Normalized price: 117 500 MDL
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s): DAAC System Integrator SRL
Normalized price: 120 000 MDL
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications