Status Cancelled
Estimated value without VAT 121 000 MDL
Period of clarifications: 26.12.18 15:54 - 28.12.18 15:53
Submission of proposals: 28.12.18 15:53 - 2.01.19 12:00
Auction start date: 3 Jan 2019 14:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Certificat de înregistrare a întreprinderii – emis de Camera Înregistrării de Stat (Ministerul Dezvoltării Informaţionale), Certificat de efectuare sistematică a plăţii impozitelor, contribuţiilor - eliberat de Inspectoratul Fiscal (valabilitatea certificatului; - Copie confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei Participantului;
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Se anulează concursul pe motiv de a modifica specificația tehnică.
Date of cancellation
9 Jan 2019, 11:30
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2011, Republica Moldova, Chisinau, Chișinău, str. Costiujeni 5/1
The contact person
Full name
Alexandru Cebuc
Contact phone
---
E-mail
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
121 000 MDL
The minimum downward of the price
2 420 MDL
Date of last modifications
9 Jan 2019 11:30
ID
f724e75005cc484abd63a526c7942cb9
List of positions
1)
Title
Servicii de administrare, mentenanță, asistență tehnică IT și asigurarea serviciilor de mentenanță, întreținere și reparații rețea internă, echipamente informatice din dotare CPV: 50312000-5 - Maintenance and repair of computer equipment
Delivery address: MD-2011, MD, mun. Chisinau, Chișinău, str. Costiujeni 5/1
Delivery period: 1 Jan 2019 15:53 - 31 Dec 2019 15:53
Quantity: 1
Unit of measurement: piece
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
Caiet de sarcini.pdf Caiet de sarcini.pdf
Technical Specifications
26.12.18 15:54
The history of the auction
View auction
Date:
27 Dec 2018, 15:10
Question's name:
Întreținerea imprimantelor
Question:
Buna! în mentenanța imprimantelor intra doar reparația lor s-au și schimbarea cartușelor etc.???
Answer (27 Dec 2018, 15:47):
Buna ziua, doar deservirea si reparația.
Date:
28 Dec 2018, 09:34
Question's name:
Prezentarea ofertelor
Question:
Buna ziua, clarificati va rog urmatoarele puncte: 1. Plata lunara se va efectua conform procesului verbal ca abonament lunar fix sau pe fiecare pozitie in parte? 2. Oferta se va prezenta pe fiecare pozitie in parte, sau ca o suma totala (pentru abonament lunar)?
Answer (28 Dec 2018, 14:48):
Buna ziua vă informăm următoarele: 1.Plata se va efectua lunar conform facturii fiscale și actului de primire predare, 2.Oferta se va prezenta pe poziție în parte cu suma totală lunară fără TVA cu TVA și suma totală pe 12 luni fără TVA cu TVA.,
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications