1
Enquiry period
with 20.12.2018 12:55
to 24.12.2018 10:59
2
Bidding period
with 24.12.2018 10:59
to 26.12.2018 10:59
3
Auction
will not be used
4
Qualification
5
Bids have been evaluated

Status Qualification
Estimated value without VAT 146 027,97 MDL
Period of clarifications: 20.12.18 12:55 - 24.12.18 10:59
Submission of proposals: 24.12.18 10:59 - 26.12.18 10:59

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Reactivi, calibratori, materiale de control şi consumabile pentru analizatorul Mindray BC 3000 şi Coagulometrul CA-02, articole de ustensilă pentru anul 2019
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2003, Moldova, Republic of, mun. Chisinau, or.Durleşti, str. Cartusa 56
Web site
---
The contact person
Full name
Madan Andrei
Contact phone
---
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
146 027,97 MDL
Date of last modifications
22 Jan 2019 12:54
ID
3149446e1b4741378195a7988dbf79de
In the procurement of 32 Of the lot
Complete
Azopiram set. 2 fl x 50 ml
Budget: 286.67 MDL
Purchase has not taken place
HBsAg-cartridj
Budget: 10719.0 MDL
Active
Sol. Lugol
Budget: 1333.4 MDL
Purchase has not taken place
HCV-cartridje
Budget: 5805.0 MDL
Complete
Complete
Minieprubetă cu K3 EDTA
Budget: 4860.0 MDL
Active
Purchase has not taken place
Active
Vârfuri galbene vol.20-200ml
Budget: 132.0 MDL
Active
Hârtie p/u Mindray BC3000
Budget: 1251.0 MDL
Complete
Cronometru mecanic
Budget: 558.33 MDL
Purchase has not taken place
Peliculă p/u lame de sticlă
Budget: 230.0 MDL
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Lancete sterile d.28
Budget: 180.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
Documentia standard reactivi001.pdf Documentia standard reactivi001.pdf
22.12.18 17:12
Documentia standard reactivi001.pdf Documentia standard reactivi001.pdf
22.12.18 17:13
Date:
21 Dec 2018, 12:43
Question's name:
Evaluarea ofertei
Question:
Bună ziua. Solicităm concretizări referitor la punctul 6.2.Modalalitatea de efectuare a evaluării: Evaluarea va fi efectuată pe: loturi (lista întreagă din lot) la loturile 1- 2 şi pe poziţii la celelalte loturi din cauza interdependenţei poziţiilor. Nu este clară evaluarea Lotului 4. Specif. standard p/u investig. clinice generale, hematologice şi citologice. Veselă şi articole de ustensilă care nu se regăsesc în(a.3Ord.MS nr.701din 18.10.10)??? Din evaluare se vede că va fi pe poziții, iar suma estimativă o indicați pe lotul întreg. Solicităm respectuos modificări.
Answer (22 Dec 2018, 16:22):
Nu stiu de unde faceti aceasta concluzie. In Documente bunurile solicitate sunt grupate in dependenta de destinatia lor, le zicem "loturi". Tot aici am si stipulat ca evaluarile la primele doua vor fi pe lista intraga (altfel nici nu poate fi). In caietul de sarcini introdus in sistem la primele 2 loturi este indicata suma pe intreg lotul si descifratea lista pozitiilor. La primul lot 6 si la al doilea opt. Cat priveste pozitiile la celelalte loturi ele sunt indicate separat, iar suma estimativa este a fiecarui bun aparte.
Date:
21 Dec 2018, 13:25
Question's name:
Publicarea corecta !
Question:
Dvs. organizati COP, dar pe platforma ati publicat ca achizitie de valoare mica. Trebuie sa anulati procedura si sa publicati corect!
Answer (22 Dec 2018, 17:23):
Am raspuns odata. Repet, documentele... au fost redactate. Acum in ele cat si pe platforma scopurile coincid
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications