Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
41 666,66 MDL
Period of clarifications:
29.11.18 09:45 - 30.11.18 10:00
Submission of proposals:
30.11.18 10:00 - 3.12.18 10:00
Auction start date:
12 Dec 2018 12:12
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Se achiziţionează mobilier de birou pentru personal (Mese şi scaune cu rotile), conform specificaţiilor tehnice anexate. Oferta tehnică propusă urmează a fi însoţită şi de poza bunului. Livrarea acestora se va realiza la sediul cumpărătorului. Achitarea se va efectua după livrarea bunurilor, în baza facturii fiscale. Câştigătorul, la încheierea contractului va prezenta documentele solicitate în original.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, Moldova, Republic of, Chisinau, Chişinău, str. Bucureşti nr. 53
Web site
---
The contact person
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
41 666,66 MDL
The minimum downward of the price
416,67 MDL
Date of last modifications
3 Dec 2018 10:02
ID
8842beff21364cb8af8b5b5e0de63c80
Identifier
List of positions
1)
Title
Mobilă de birou
CPV: 39130000-2 - Office furniture
Delivery address: 2012, MD, Chisinau, Chișinău, Str. Bucureşti nr. 53
Delivery period: 10 Dec 2018 10:00 - 31 Dec 2018 10:00
Delivery address: 2012, MD, Chisinau, Chișinău, Str. Bucureşti nr. 53
Delivery period: 10 Dec 2018 10:00 - 31 Dec 2018 10:00
Quantity: 77
Unit of measurement: piece
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK