Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
63 000 MDL
Period of clarifications:
16.11.18 16:12 - 19.11.18 08:00
Submission of proposals:
19.11.18 08:00 - 21.11.18 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Agende, calendare, mape, pungi, plicuri și felicitări.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, Moldova, Republic of, Chisinau, Chișinău, str. Mihai Eminescu, nr. 5
Web site
The contact person
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
63 000 MDL
Date of last modifications
21 Nov 2018 11:06
ID
1be65a2acf194c35820beadbb0641dd9
Identifier
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
In the procurement of 2 Of the lot
Agende, calendare, mape, pungi și plicuri
Budget: 42000.0 MDL
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
Caiet de sarcini agende, calendare.pdf
Caiet de sarcini agende, calendare.pdf
Technical Specifications
16.11.18 16:12
Date:
17 Nov 2018, 15:55
Question's name:
ANEXA?
Question:
BUNA,
UNDE SUNT ANEXELE?
Answer (18 Nov 2018, 23:21):
Bună ziua, anexele sunt plasate la documentele lotului. Deschideți fiecare lot, și la final sunt Anexele.
Date:
18 Nov 2018, 10:52
Question's name:
Pozițiile 8 și 9 din Lotul1
Question:
Buna ziua. Am dori să participăm la această procedură de achiziție doar la pozițiile 8 și 9 din Lotul1 (plicuri). Puteți crea un lot aparte pentru aceste 2 poziții pentru a ne putea permite participarea sau să faceți evaluarea pe poziții? Plicurile respective trebuie să conțină fon interior de protecție a secretului corespondenței sau nu e obligator? Mulțumesc.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK