Public procurement
10014556
1
Enquiry period
with
07.11.2018 23:35
to 16.11.2018 23:13
to 16.11.2018 23:13
2
Bidding period
with
16.11.2018 23:13
to 26.11.2018 23:14
to 26.11.2018 23:14
3
Auction
27.11.2018 12:53
4
Qualification
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
125 000 MDL
Period of clarifications:
7.11.18 23:35 - 16.11.18 23:13
Submission of proposals:
16.11.18 23:13 - 26.11.18 23:14
Auction start date:
27 Nov 2018 12:53
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Bids have been evaluated
Cerinte față de Sistemul de Evidenta Contabila
Cerinţele funcţionale generale
1. Softul trebuie să fie elaborat Conform ordinelor 208, 215, 216 al Ministrului finanțelor din 28.12.2016)
2. Softul trebuie sa fie adaptat complet pentru procesul de executare a bugetului conform normelor şi legislaţiei în vigoare şi să interacţioneze cu softurile Ministerului de Finanţe.
3. Toate operaţiunile înregistrate să fie atribuite grupei principale şi grupei conform clasificaţiei economice a cheltuielilor bugetare în vigoare.
4. Posibilitatea revizuirii caracteristicilor funcţionale odată cu modificarea cadrului normativ;
5. Interfaţa în limba de stat.
Cerinţele funcţionale specifice
Aplicaţia soft urmează să asigure ţinerea evidenţei contabile depline în instituţiile bugetare şi în special:
1. Nomenclatoare: informaţia nominala despre elementele instanţei (persoane fizice, agenţi economici,materiale,mijloace fixe,conturi bancare).
2. Confirmare ce atestă faptul că Sistemul asigură evidența a 10 de instituții în parte, fiind identități independente și că asigură generarea tuturor rapoartelor generalizatoare pe toate instituțiile – în original;
3. Documente: totalitatea mişcărilor înregistrate în instanţă prin intermediul cărora se înregistrează automat formulele contabile.
4. Nota de contabilitate nr.1 (ordine de plata, ordine de încasare, registru de casa, delegaţie,descifrare la cec).
5. Nota de contabilitate nr.2 (ordine de plată, extrase din cont, export automat a dispoziţiilor de plata către trezorerie, formarea automată a borderoului de plată cu posibilitatea descifrării zilnice de fiecare operaţiune bancară.
6. Nota de contabilitate nr.3(ordine de plata, extrase din cont).
7. Nota de contabilitate nr.5(cerere privind scutirile, introducerea tarifară,evidenţa timpului de munca, calcularea automată a salariului, îndreptarea spre achitare automată a salariului, achitarea automată,export automat spre trezorerie a fişierului cu lista de plată, Formarea automata a IPC18,IALS14).
8. Nota de contabilitate nr.6 (borderoul cumulativ privind decontări cu diferiţi agenţi economici).
9. Nota de contabilitate nr.8 (gestionarii de avans).
10. Notele de contabilitate nr.9,10,11,12,13,14,15,16,17,19.
11. Rapoarte-forme de tipar care automat se formează în baza documentelor înregistrate şi anume:
a. Balanţa de solduri;
b. Balanţa de solduri a conturilor;
c. Analiza contului;
d. Cartela contului;
e. Rulajele contului;
f. Fisa personala Anexa8;
g. Informaţie privind venitul şi impozitul pe venit;
h. Forma IAL14, IAL 18 anuala;
i. Forma IPC18 lunară;
j. Generalizator pe salariu;
k. Nota justificativă;
l. Registru de salariu;
m. Fişele de calcul la salariu;
n. Listele de inventariere;
o. Implementarea barcodurilor și efectuarea inventarierii utilizînd barcodurile mijloacelor fixe
p. Actul de verificare a decontărilor;
Cerinţele funcţionale generale
1. Softul trebuie să fie elaborat Conform ordinelor 208, 215, 216 al Ministrului finanțelor din 28.12.2016)
2. Softul trebuie sa fie adaptat complet pentru procesul de executare a bugetului conform normelor şi legislaţiei în vigoare şi să interacţioneze cu softurile Ministerului de Finanţe.
3. Toate operaţiunile înregistrate să fie atribuite grupei principale şi grupei conform clasificaţiei economice a cheltuielilor bugetare în vigoare.
4. Posibilitatea revizuirii caracteristicilor funcţionale odată cu modificarea cadrului normativ;
5. Interfaţa în limba de stat.
Cerinţele funcţionale specifice
Aplicaţia soft urmează să asigure ţinerea evidenţei contabile depline în instituţiile bugetare şi în special:
1. Nomenclatoare: informaţia nominala despre elementele instanţei (persoane fizice, agenţi economici,materiale,mijloace fixe,conturi bancare).
2. Confirmare ce atestă faptul că Sistemul asigură evidența a 10 de instituții în parte, fiind identități independente și că asigură generarea tuturor rapoartelor generalizatoare pe toate instituțiile – în original;
3. Documente: totalitatea mişcărilor înregistrate în instanţă prin intermediul cărora se înregistrează automat formulele contabile.
4. Nota de contabilitate nr.1 (ordine de plata, ordine de încasare, registru de casa, delegaţie,descifrare la cec).
5. Nota de contabilitate nr.2 (ordine de plată, extrase din cont, export automat a dispoziţiilor de plata către trezorerie, formarea automată a borderoului de plată cu posibilitatea descifrării zilnice de fiecare operaţiune bancară.
6. Nota de contabilitate nr.3(ordine de plata, extrase din cont).
7. Nota de contabilitate nr.5(cerere privind scutirile, introducerea tarifară,evidenţa timpului de munca, calcularea automată a salariului, îndreptarea spre achitare automată a salariului, achitarea automată,export automat spre trezorerie a fişierului cu lista de plată, Formarea automata a IPC18,IALS14).
8. Nota de contabilitate nr.6 (borderoul cumulativ privind decontări cu diferiţi agenţi economici).
9. Nota de contabilitate nr.8 (gestionarii de avans).
10. Notele de contabilitate nr.9,10,11,12,13,14,15,16,17,19.
11. Rapoarte-forme de tipar care automat se formează în baza documentelor înregistrate şi anume:
a. Balanţa de solduri;
b. Balanţa de solduri a conturilor;
c. Analiza contului;
d. Cartela contului;
e. Rulajele contului;
f. Fisa personala Anexa8;
g. Informaţie privind venitul şi impozitul pe venit;
h. Forma IAL14, IAL 18 anuala;
i. Forma IPC18 lunară;
j. Generalizator pe salariu;
k. Nota justificativă;
l. Registru de salariu;
m. Fişele de calcul la salariu;
n. Listele de inventariere;
o. Implementarea barcodurilor și efectuarea inventarierii utilizînd barcodurile mijloacelor fixe
p. Actul de verificare a decontărilor;
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2028, Republica Moldova, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
The contact person
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
125 000 MDL
The minimum downward of the price
500 MDL
Date of last modifications
26 Dec 2018 17:22
ID
db36e47d90de46e49c1ae5ea08ce2e2d
Identifier
List of positions
1)
Title
Instalare, configurare MS SQL Server, Instalare configurare Server 1C
CPV: 72212517-6 - IT software development services
Delivery address: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Delivery period: 28 Nov 2018 23:17 - 31 Dec 2018 23:18
Delivery address: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Delivery period: 28 Nov 2018 23:17 - 31 Dec 2018 23:18
Quantity: 1
Unit of measurement: service unit
2)
Title
Administrarea lunara a serverului bazei de date 1C
CPV: 72212517-6 - IT software development services
Delivery address: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Delivery period: 28 Nov 2018 23:18 - 31 Dec 2018 23:18
Delivery address: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Delivery period: 28 Nov 2018 23:18 - 31 Dec 2018 23:18
Quantity: 2
Unit of measurement: month
3)
Title
Serviciu lunar prin abonament de mentenanță SIIECAP pentru 11 instituții pe parcursul 2018
CPV: 72212517-6 - IT software development services
Delivery address: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Delivery period: 28 Nov 2018 23:19 - 31 Dec 2018 23:19
Delivery address: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Delivery period: 28 Nov 2018 23:19 - 31 Dec 2018 23:19
Quantity: 2
Unit of measurement: month
4)
Title
Implementarea SIECAP
CPV: 72212517-6 - IT software development services
Delivery address: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Delivery period: 28 Nov 2018 23:20 - 31 Dec 2018 23:20
Delivery address: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Delivery period: 28 Nov 2018 23:20 - 31 Dec 2018 23:20
Quantity: 10
Unit of measurement: accounting unit
5)
Title
Servicii de transfer automat a datelor din diferite sisteme informaționale conform structurii la necesitate
CPV: 72212517-6 - IT software development services
Delivery address: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Delivery period: 28 Nov 2018 23:21 - 31 Dec 2018 23:21
Delivery address: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Delivery period: 28 Nov 2018 23:21 - 31 Dec 2018 23:21
Quantity: 1
Unit of measurement: service unit
6)
Title
Crearea arhivei zilnice, arhivei anuale pe suport magnetic Angajamente de nedivulgare a operațiunilor
CPV: 72212517-6 - IT software development services
Delivery address: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Delivery period: 28 Nov 2018 23:21 - 31 Dec 2018 23:21
Delivery address: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Delivery period: 28 Nov 2018 23:21 - 31 Dec 2018 23:21
Quantity: 10
Unit of measurement: accounting unit
7)
Title
Instruirea personalului privind utilizarea sistemului (zi/om)
CPV: 72212517-6 - IT software development services
Delivery address: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Delivery period: 28 Nov 2018 23:25 - 31 Dec 2018 23:25
Delivery address: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Delivery period: 28 Nov 2018 23:25 - 31 Dec 2018 23:25
Quantity: 50
Unit of measurement: job
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
anunt-invitatie_de_participare_concurs deservfirea IC.pdf
anunt-invitatie_de_participare_concurs deservfirea IC.pdf
Technical Specifications
8.11.18 12:19
Participants list
Qualification
1
Participant(s) name(s):
lnfoSofteh SRL
Normalized price: 123 666,67 MDL
Status:
Winner
lnfoSofteh SRL
parametrii solicitați corespund cu cei propuși
28.11.18 11:09
lnfoSofteh SRL
parametrii solicitați corespund cu cei propuși
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Qualification Documents
26.11.18 18:33
Qualification Documents
26.11.18 18:33
Qualification Documents
26.11.18 18:33
Qualification Documents
26.11.18 18:33
Qualification Documents
26.11.18 18:33
Qualification Documents
26.11.18 18:33
Qualification Documents
26.11.18 18:33
Qualification Documents
26.11.18 18:33
Qualification Documents
26.11.18 18:33
Qualification Documents
26.11.18 18:33
Qualification Documents
26.11.18 18:33
Qualification Documents
26.11.18 18:33
Auction
1
Participant(s) name(s): lnfoSofteh SRL
Normalized price: 123 666,67 MDL
Documents provided with the proposal
Qualification Documents
26.11.18 18:33
Qualification Documents
26.11.18 18:33
Qualification Documents
26.11.18 18:33
Qualification Documents
26.11.18 18:33
Qualification Documents
26.11.18 18:33
Qualification Documents
26.11.18 18:33
Qualification Documents
26.11.18 18:33
Qualification Documents
26.11.18 18:33
Qualification Documents
26.11.18 18:33
Qualification Documents
26.11.18 18:33
Qualification Documents
26.11.18 18:33
Qualification Documents
26.11.18 18:33
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK