1
Enquiry period
with 02.11.2018 18:33
to 09.11.2018 18:20
2
Bidding period
with 09.11.2018 18:20
to 19.11.2018 18:21
3
Auction
20.11.2018 12:36
4
Qualification
5
Bids have been evaluated

Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 87 720 MDL
Period of clarifications: 2.11.18 18:33 - 9.11.18 18:20
Submission of proposals: 9.11.18 18:20 - 19.11.18 18:21
Auction start date: 20 Nov 2018 12:36

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de cazare a 48 persoane pe o durată de 2 nopți, cazarea se va efectua în camere duble câte 2 persoane în cameră.
Cantitatea și perioada: 48 persoane *2 nopți (30 noiembrie – 1 decembrie 2018).
Servicii de alimentare cu mic dejun, prânz, cină și 2 pauze de cafea per zi.
I. Un mic dejun per zi, ce va include: ceai/cafea și diverse gustări caracteristice micului dejun, furnizorul poate propune: omletă, ochiuri, tartine, clătite etc. Cantitatea și perioada: mic dejun * 48 persoane * 2 zile (1-2 decembrie 2018).
II. Un prânz per zi, ce va include: felul I, felul II, salată și o băutură, inclusiv pâine. Furnizorul poate propune diverse produse alimentare care vor coincide cu felul solicitat. Cantitatea și perioada: prânz * 48 persoane * 3 zile (30 noiembrie – 1-2 decembrie 2018).
III. O cină per zi, ce va include: felul II, salată, o băutură și desert. Furnizorul poate propune diverse produse alimentare care vor coincide cu felul solicitat. Cantitatea și perioada: cina * 48 persoane * 2 zile (30 noiembrie - 1 decembrie 2018).
IV. 2 pauze de cafea per zi, ce vor include: ceai, cafea, biscuiți, plăcinte etc. Furnizorul poate propune diverse produse alimentare pentru fiecare pauză de cafea. Cantitatea și perioada: 2 pauze de cafea * 48 persoane * 3 zile (30 noiembrie - 1 – 2 decembrie 2018).
Servicii de arenda unei săli de conferință cu capacitatea de 50 persoane. În sală se solicită următorul echipament: proiector, ecran pentru proiecție. Cantitatea și perioada: 1 sală* 3 zile (30 noiembrie – 1-2 decembrie 2018).
Serviciile solicitate urmează a fi prestate în regiunea de agrement a orașului Vadului Vodă.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 3006, Moldova, Republic of, Soroca, Soroca, str. Mihail Sadoveanu nr. 21
The contact person
Full name
Babici Ion
Contact phone
---
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
87 720 MDL
The minimum downward of the price
2 631,60 MDL
Date of last modifications
21 Nov 2018 15:07
ID
668f438e942c423fb50d39d55c51bbf4
List of positions
1)
Title
Cazare 2 nopți, alimentarea 2,5 zile, arenda sălii de ședință 2,5 zile CPV: 55000000-0 - Hotel, restaurant and retail trade services
Delivery address: MD 2046, MD, Soroca, Vadul lui Vodă, Regiunea de Agrement
Delivery period: 30 Nov 2018 17:34 - 2 Dec 2018 17:34
Quantity: 1
Unit of measurement: service unit
Documents of the procurement procedure
Participants list
Qualification
1
Participant(s) name(s):

Odiseu

Normalized price: 83 220 MDL
Status: Winner
Auction
1
Participant(s) name(s): Odiseu
Normalized price: 83 220 MDL
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications