Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
41 666 MDL
Period of clarifications:
7.11.18 09:31 - 8.11.18 09:30
Submission of proposals:
8.11.18 09:30 - 10.11.18 09:30
Auction start date:
12 Nov 2018 11:01
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Se achiziţionează mobilier de birou pentru personal (Mese şi scaune cu rotile), conform specificaţiilor tehnice anexate. Oferta tehnică propusă urmează a fi însoţită şi de poza bunului. Livrarea acestora se va realiza la sediul cumpărătorului. Achitarea se va efectua după livrarea bunurilor, în baza facturii fiscale. Câştigătorul, la încheierea contractului va prezenta documentele solicitate în original.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, Moldova, Republic of, Chisinau, Chişinău, str. Bucureşti nr. 53
Web site
---
The contact person
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
41 666 MDL
The minimum downward of the price
200 MDL
Date of last modifications
10 Nov 2018 09:33
ID
4c2af6c75c0d47febcce3e8493bce841
Identifier
List of positions
1)
Title
Mobilă de birou
CPV: 39130000-2 - Office furniture
Delivery address: 2012, MD, Chisinau, Chișinău, Str. Bucureşti nr. 53
Delivery period: 12 Nov 2018 9:31 - 31 Dec 2018 9:31
Delivery address: 2012, MD, Chisinau, Chișinău, Str. Bucureşti nr. 53
Delivery period: 12 Nov 2018 9:31 - 31 Dec 2018 9:31
Quantity: 77
Unit of measurement: piece
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK