Status Complete
Estimated value without VAT 45 000 MDL
  • Winner: Aurmilion SRL
  • Cost: 31 236 MDL
  • Saved: 30.59 %
  • Of participants: 4
Period of clarifications: 11.09.18 13:35 - 12.09.18 17:00
Submission of proposals: 12.09.18 17:00 - 14.09.18 17:00
Auction start date: 17 Sep 2018 11:13

Supplier technical support:

(+373) 79999801

După statistica anilor trecuți pentru serviciile de reparație care pot interveni până la sfârșitul anului este estimată suma de 5.000 lei, respectiv 45.000 lei pentru reîncărcarea cartușelor.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2005, Republica Moldova, Chisinau, Chișinău, str. Constantin Tănase 9
The contact person
Full name
Rodica Midrigan
Contact phone
---
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
45 000 MDL
The minimum downward of the price
400 MDL
Date of last modifications
28 Sep 2018 10:10
ID
23bf732b7f1c4e4c9e9f948e3457b0e4
List of positions
1)
Title
Servicii de încărcarea a cartușelor pentru imprimante și copiatoare. CPV: 50312000-5 - Maintenance and repair of computer equipment
Delivery address: MD2005, MD, Chisinau, mun. Chișinău, str. Constantin Tănase nr.7
Delivery period: 17 Sep 2018 8:00 - 31 Dec 2018 17:00
Quantity: 1059
Unit of measurement: job
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
Specificație cartușe 2018 3.pdf Specificație cartușe 2018 3.pdf
Technical Specifications
12.09.18 09:22
Specificație cartușe 2018 3.pdf Specificație cartușe 2018 3.pdf
Technical Specifications
12.09.18 09:22
Specificație cartușe 2018 3.pdf Specificație cartușe 2018 3.pdf
Technical Specifications
12.09.18 09:22
Participants list
Qualification
1
Participant(s) name(s):

Aurmilion SRL

Tender completed
Normalized price: 31 236 MDL
Status: Winner
Desemnare cîștigător
Corespunde cerințelor tehnico-economice
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Auction
1
Participant(s) name(s): Aurmilion SRL
Normalized price: 31 236 MDL
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s): SRL Magicton
Normalized price: 31 237 MDL
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s): Smart Print SRL
Normalized price: 40 833,33 MDL
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s): IMPRESO-PRINT SRL
Normalized price: 45 000 MDL
Contract
View contract
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Date:
11 Sep 2018, 18:54
Question's name:
Cerinta exagerata pentru nunumarul de colaboratori
Question:
Prin solicitarea cerintei – “Denumirea accesului la personalul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a obiectului contractului (ingineri cel puțin 5 la număr, curieri cel puțin 5 pentru eficacitatea lucrărilor efectuate) se vor anexa acte confirmative”- se dezavantajeaza majoritatea companiilor ce doresc s-a participle la licitatia data, si se avantajeaza un singur agent economic ce detine un numar mai mare de curieri. Mai mult ca atat, pentru alimentarea/regenerarea/transportarea a 789 de cartuse nu este necesar de 5 ingineri/5 curieri. Un inginer cu experienta prelucreaza 40-60 de cartuse pe zi, ce cu mult depaseste numarul solicitat de Dvs. Cerem respectuos sa fie exclusa acesta cerinta pentru a nu a avantaja careva agenti economici.
Answer (12 Sep 2018, 09:00):
Bună ziua !! trebuie să înțelegeți că Serviciul Fuiscal de Stat are adresa juridică pe str. Constantin Tănase nr.9, dar birouri de deservire a contribuabilior sunt în toate sectoarele mun. Chișinău, astfel poate să fie în același interval de timp mai multe solicitări din diferite adrese a Chișinăului și pentru noi este important operativitatea de prestare a serviciului dat. Iar ce ține de ingineri, noi nu cunoaștem suptilitățile activității companiilor de încărcare a cartușelor și poate întradevăr nu este nevoie de așa un număr mare de ingineri, respectiv solicitarea dată va fi revizuită
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications