Status Cancelled
Estimated value without VAT
75 650 MDL
Period of clarifications:
30.05.18 16:06 - 1.06.18 08:00
Submission of proposals:
1.06.18 08:00 - 6.06.18 09:00
Auction start date:
7 Jun 2018 13:12
Supplier technical support:
(+373) 79999801
La solicitarea cumpărătorului,operatorul economic va asigura posibilitatea verificării bunurilor, prin prezentare de mostre.Livrarea bunurilor se va realiza integral, într-o singură etapă. Locul destinaţiei finale - la sediul cumpărătorului, la solicitarea sa. Achitarea se va efectua după livrarea bunurilor, în baza facturii fiscale. Cîştigătorul, la încheierea contractului va prezenta documentele solicitate în original.
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Nu a fost depusă nici o ofertă.
Date of cancellation
7 Jun 2018, 9:36
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, Republica Moldova, Chisinau, Chişinău, str. Bucureşti nr. 53
Web site
---
The contact person
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
75 650 MDL
The minimum downward of the price
302,60 MDL
Date of last modifications
7 Jun 2018 09:36
ID
f8d17072715540e894d63e1ea809e8cf
Identifier
List of positions
1)
Title
Rechizite de birou
CPV: 30192000-1 - Office supplies
Delivery address: 2012, MD, Chisinau, Chișinău, Str. Bucureşti nr. 53
Delivery period: 11 Jun 2018 11:00 - 30 Jun 2018 16:00
Delivery address: 2012, MD, Chisinau, Chișinău, Str. Bucureşti nr. 53
Delivery period: 11 Jun 2018 11:00 - 30 Jun 2018 16:00
Quantity: 10667
Unit of measurement: piece
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK