Public procurement
10001722
1
Enquiry period
with
18.05.2018 10:29
to 30.05.2018 10:00
to 30.05.2018 10:00
2
Bidding period
with
31.05.2018 10:00
to 05.06.2018 10:00
to 05.06.2018 10:00
3
Auction
06.06.2018 11:16
4
Qualification
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
80 000 MDL
Period of clarifications:
18.05.18 10:29 - 30.05.18 10:00
Submission of proposals:
31.05.18 10:00 - 5.06.18 10:00
Auction start date:
6 Jun 2018 11:16
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Bids have been evaluated
Evaluarea ofertelor va avea loc după criteriul cel mai mic preț si corespunderea tuturor parametrilor din caietul de sarcini. Agentii economici participanți la concurs la depunerea ofertelor în mod obligator vor prezenta oferta cu descifrarea denumirii lucrărilor conform codurilor de resurse cu prezentarea formularilor nr.3,nr.5,nr.7. Agentul economic câștigător va prezenta următoarele documente: 1. Certificatul de înregistrare/Decizie sau extrasul din registrul de stat -copie confirmată prin semnătura și ștampila umedă a ofertantului.2, Avizul Inspecției de Stat in construcții -copie confirmată prin semnătura și ștampila umedă a ofertantului. 3.Prezentarea confirmărilor examinării cunoștințelor în domeniul protecției muncii-copie confirmată prin semnătura și ștampila umedă a ofertantului. Valabilitatea ofertei 30 zile.Termenul de executare a lucrărilor 30 zile . Achitarea conform facturii fiscale și procesului verbal de executare a lucrărilor în decurs de 15 zile. Agenții economici doritori de a depune ofertele cu condițiile enumerate vor putea lua cunoștință cu obiectul la data de 24-25.V.2018 pe adresa or.Chișinău str. Petru Movila 20 ( 0795-31-353 director adjunct pe prob. de gospodarie Burlacu Valentina)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2004, Republica Moldova, Chisinau, Chișinău, str. Pentru Movilă 20
Web site
---
The contact person
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
80 000 MDL
The minimum downward of the price
1 000 MDL
Date of last modifications
16 Jul 2018 22:33
ID
d590d402be264ee0b6f676030a558111
Identifier
List of positions
1)
Title
Lucrari de reparație LT A. Pușkin str. Petru Movila nr,20 a cabinetului de arte plastice nr.58.
CPV: 45453000-7 - Overhaul and refurbishment work
Delivery address: MD-2004, MD, Chisinau, Chișinău, str. Pentru Movilă 20
Delivery period: 11 Jun 2018 10:00 - 11 Jul 2018 10:00
Delivery address: MD-2004, MD, Chisinau, Chișinău, str. Pentru Movilă 20
Delivery period: 11 Jun 2018 10:00 - 11 Jul 2018 10:00
Quantity: 1
Unit of measurement: job
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
Caiet de sarcin LT A Puskin .PDF
Caiet de sarcin LT A Puskin .PDF
Technical Specifications
18.05.18 10:29
Participants list
Qualification
1
Participant(s) name(s):
Aurora-Stroi
Normalized price: 76 700 MDL
Status:
Winner
SRL Aurora Stroi
Necesitatea de efectuare a reparatiei cabinetului de arte plastice pina la inceputul anului scolar.Corespunderea parametrilor indicati in caietul de sarcini cu oferta prezentata. S-a prezentat o singura oferta si se incadreaza in suma planificata de alocatii financiare.
13.06.18 12:05
SRL Aurora Stroi
Necesitatea de efectuare a reparatiei cabinetului de arte plastice pina la inceputul anului scolar.Corespunderea parametrilor indicati in caietul de sarcini cu oferta prezentata. S-a prezentat o singura oferta si se incadreaza in suma planificata de alocatii financiare.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Commercial Proposal
11.06.18 13:45
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK