Status Complete
Estimated value without VAT 15 000 MDL
  • Winner: Venomnet-Lux
  • Cost: 1 350 MDL
  • Saved: 91.00 %
  • Of participants: 2
Period of clarifications: 26.02.18 11:55 - 1.03.18 12:00
Submission of proposals: 1.03.18 12:00 - 6.03.18 12:00
Auction start date: 7 Mar 2018 12:38

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Cartridge Canon 103/303/703; Cartridge Canon 725starter; Epson L100; Cartridge Canon 728; HP Cartridge 79A; 85A
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2084, Republica Moldova, Chisinau, Cricova, str. Luceafărul 9
Web site
---
The contact person
Full name
Eugen Erhan
Contact phone
---
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
15 000 MDL
The minimum downward of the price
100 MDL
Date of last modifications
23 Nov 2018 11:31
ID
a704ad8929804adb96b70829b714d95b
List of positions
1)
Title
Achizitie servicii de reparare a fotocopiatoarelor Cartridge Canon 103/303/703; Cartridge Canon 725starter; Epson L100; Cartridge Canon 728; HP Cartridge 79A; 85A CPV: 50313100-3 - Photocopier repair services
Delivery address: MD2084, Republica Moldova, Chisinau, Cricova, str. Luceafărul 9
Delivery period: 12 Mar 2018 12:00 - 31 Dec 2018 12:00
Quantity: 25
Unit of measurement: bucăți
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
Anun .pdf Anun .pdf
Technical Specifications
26.02.18 11:55
Participants list
Qualification
1
Participant(s) name(s):

Aurmilion SRL

Normalized price: 274,98 MDL
Status: Disqualified
Vă informăm că oferta Dumneavoastră n-a fost determinată învingătoare din motiv că prețul e mai mare. Cu respect. Vă mulțumim pentru colaborare.
Vă informăm că oferta Dumneavoastră n-a fost determinată învingătoare din motiv că prețul e mai mare. Cu respect. Vă mulțumim pentru colaborare.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Venomnet-Lux

Tender completed
Normalized price: 1 350 MDL
Status: Winner
Oferta Dumneavoastră a fost determinată învingătoare.
Prețul cel mai mic.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Auction
1
Participant(s) name(s): Aurmilion SRL
Normalized price: 274,98 MDL
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s): Venomnet-Lux
Normalized price: 1 350 MDL
Documents provided with the proposal
Contract
View contract
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Date:
27 Feb 2018, 11:06
Question's name:
Regenerare, Cartuse noi
Question:
Concretizati va rog : 1.Evaluarea va fi pe lista intreaga sau pe pozitii? 2. Cartusele noi trebuie sa fie originale sau compatibile 3. Ce piese trebuie obligatoriu de schimbat la regenerarea cartuselor. 4. Ridicarea si returnarea cartuselor se va face de catre Prestator sau de către Beneficiar
Answer (27 Feb 2018, 11:58):
1.Evaluarea va fi pe pozitii. 2.Cartusele noi trebue sa fie compatibile. 3.Ridicarea si returnarea se va face de catre Presrator.
Date:
27 Feb 2018, 22:51
Question's name:
Serviciile solicitate
Question:
Concretizati ce servicii se solicita. Reparatia imprimantelor sau incarcarea cartuselor?
Answer (28 Feb 2018, 07:55):
Se solicită servicii de reparația imprimantelor și servicii de încărcarea cartușelor.
Date:
28 Feb 2018, 09:06
Question's name:
Serviciile solicitate
Question:
COncretizati va rog serviciile de reparatie a imprimantelor
Answer (28 Feb 2018, 10:50):
Piesele de schimb şi subansamblele: se vor utiliza numai produse originale în conformitate cu standardele de calitate în vigoare, garantate cu documente de la furnizori. Service-ul va consta din reviziile periodice şi intervenţiile la defect. Serviciile ce trebuie să fie efectuate: 1) verificarea funcţionării imprimantelor lunar; 2) curăţirea periodică a imprimantelor, conform necesităţilor instituţiei; 3) înlocuiri componente defecte diverse ale imprimantelor; 4) -desprăfuirea echipamentului; 5) curăţire/ştergere subansamble; 6) reglarea şi ungerea subansamblelor mecanice; 7) diagnoza gradului de uzură a diferitelor subansamble şi stabilirea necesităţilor de înlocuire; 8)testare finală.
Date:
28 Feb 2018, 15:39
Question's name:
Total la oferta
Question:
D-stra ati prezentat tabelul un de tb sa fie exppuse pretul. (pag 4) Colonaele 4,5,6,7,8,9 , numerotati explicit ce valoare cu tva sau fara se afiseaza la fiece coloana.Intrebare nr 2 . tot in aceasata tabela coloana nr 10 si nr 11 denumite ca: SUMA TOTALA FARA TVA, SUMA TOTALA CU TVA, SUMA LA TOTALA LA CE? EXPLICATI VA ROG
Answer (28 Feb 2018, 16:23):
1.coloanele 10 și 11 nu e nevoie de completat. Completati coloanele de la 4 pîna la 9, prețul fără tva și cu tva pentru o bucată.
Date:
28 Feb 2018, 16:50
Question's name:
Pretul ofertei
Question:
Evaluarea pretului ofertei cum va avea loc? din ce sume sa calculam.? reincarcarea un pret, regenerarea al doiliea si procurarea al treilea
Answer (1 Mar 2018, 10:55):
Da
Date:
28 Feb 2018, 22:05
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Acest caiet de sarcini este absolut de neinteles> 1 Solicitati incarcare, regenerare, cartuse noi iar In explicatiile date la intrebari apar necesitatea de careva servicii de reparatie a imprimantelor. 2. Nu e clar periodicitatea serviciilor de profilaxie, verificare, desprafuire e.t.c( care nu sunt prezente in caietul de sarcini). 3. Nu e clar cum sa facem oferta, 4. Nu e clar cum se va face evaluarea, 5. Care va fi suma contractului final cind nu se stiu cite cartuse, ce servicii și în ce volum vor fi contractate.Pe cind suma este plafonata. Propunerea este de a schimba complet caietul de sarcini.
Answer (1 Mar 2018, 10:58):
Multumesc, vom lua in considerație propunerile dumneavoastre. Vă rog frumos examinați atent caietul de sarcini. E foarte simplu.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications